دانلود ادبیات تحقیق عوامل موثر بر ارزش ویژه برند

عنوان کامل تحقیق: ادبیات تحقیق عوامل موثر بر ارزش ویژه برند

نوع فایل: Word

تعداد صفحه: ۹۱

 

فهرست مطالب: مقدمه – مفاهیم برند – اهمیت برند – ارزش اقتصادی برند – برندینگ – برندینگ خدمات – مفهوم ارزش ویژه برند – اهمیت ارزش ویژه برند – رویکردهای سنجش ارزش ویژه برند – رویکرد درون به بیرون – رویکرد بیرون به درون – رویکرد ترکییی – مدل ارزش ویژه برند آکر – مدل ارزش ویژه برند کلر – مدل ارزیابی دارایی برند رابکیم – مدل ایکویتر برند – مدل اینتر برند – مدل برندز – مدل رزونانس برند – مدل مفهومی تحقیق – چهارچوب نظری تحقیق – بررسی ارزش ویژه برند در صنعت بیمه – پیشینه تحقیق – مروری بر تحقیقات گذشته خارجی – مروری بر تحقیقات گذشته داخلی – منابع

برای مشاهده توضیحات بیشتر این ادبیات تحقیق، اینجا کلیک فرمایید.

دکمه بازگشت به بالا