دانلود ادبیات تحقیق رابطه بین مدیریت دانش و بازاریابی رابطه‌ مند با مدیریت ارتباط با مشتری

عنوان کامل تحقیق: ادبیات تحقیق رابطه بین مدیریت دانش و بازاریابی رابطه‌ مند با مدیریت ارتباط با مشتری

نوع فایل: Word

تعداد صفحه: ۵۹

 

فهرست مطالب: مقدمه – مبانی نظری – مدیریت ارتباط با مشتری – نظریه های مدیریت ارتباط با نظریه های مدیریت ارتباط با مشتری – مدیریت دانش – نظریه های مدیرت – بازاریابی رابطه – نظریه های بازاریابی رابطه – پیشینه – پژوهش های مرتبط مدیریت دانش با مدیریت ارتباط با مشتری – پژوهش های ارتباط بازاریابی رابطه مند با مدیریت ارتباط با مشتری – جمع بندی و ارائه مدل مفهومی تحقیق – منابع

برای مشاهده توضیحات بیشتر این ادبیات تحقیق، اینجا کلیک فرمایید.

متاسفانه هم اکنون امکان دریافت این فایل وجود ندارد، پیشنهاد می کنیم این فایل را مطالعه کنید.

دکمه بازگشت به بالا