دانلود ادبیات تحقیق رابطه بین مدیریت دانش و بازاریابی رابطه مند با مدیریت ارتباط با مشتری
عنوان کامل تحقیق: ادبیات تحقیق رابطه بین مدیریت دانش و بازاریابی رابطه مند با مدیریت ارتباط با مشتری
نوع فایل: Word
تعداد صفحه: ۵۹
فهرست مطالب: مقدمه – مبانی نظری – مدیریت ارتباط با مشتری – نظریه های مدیریت ارتباط با نظریه های مدیریت ارتباط با مشتری – مدیریت دانش – نظریه های مدیرت – بازاریابی رابطه – نظریه های بازاریابی رابطه – پیشینه – پژوهش های مرتبط مدیریت دانش با مدیریت ارتباط با مشتری – پژوهش های ارتباط بازاریابی رابطه مند با مدیریت ارتباط با مشتری – جمع بندی و ارائه مدل مفهومی تحقیق – منابع
برای مشاهده توضیحات بیشتر این ادبیات تحقیق، اینجا کلیک فرمایید.