دانلود ادبیات تحقیق رابطه بازاریابی اینترنتی با رفتار خرید مشتریان

عنوان کامل تحقیق: ادبیات تحقیق رابطه بازاریابی اینترنتی با رفتار خرید مشتریان

نوع فایل: Word

تعداد صفحه: ۲۰۴

 

فهرست مطالب: مقدمه – سفارشی سازی خدمات – تاریخچه سفارشی سازی – تکنولوژیها و تکنیکهای سفارشی – انواع سفارشی سازی – بهبود خدمات – کیفیت خدمات – مدل ارزیابی کیفیت خدمات – مدل سرکوال – رابطه بین«کیفیت» و «رضایت مشتری» – وفاداری – تاریخچه وفاداری و رضایت مشتری – تعریف مشتری – وفاداری مشتری – آزمون اسیدی وفاداری – وفاداری فرد به بانک – سایر عوامل مؤثر بر وفاداری – عادت – بی‌تفاوتی – ارزانی – هزینه جابجایی – رضایت مشتری – فرآیند ایجاد وفاداری – رابطه رضایت و وفاداری مشتریان – رسیدگی به دعوا (اختلاف) – ارتباطات – رضایت مشتری و بازاریابی – مهمترین اثرات رضایت و وفاداری مشتری بر فرایندهای سازمان – نظام ارزیابی میزان رضایت مشتریان – پیشینه داخلی – پیشینه خارجی – منابع

برای مشاهده توضیحات بیشتر این ادبیات تحقیق، اینجا کلیک فرمایید.

دکمه بازگشت به بالا