صنعت و معدنعمومی

ثبت نام دنا پلاس آپشنال در دی ۱۴۰۲ با تحویل ۹۰ روزه +لینک و جدول هزینه ها

ثبت نام ایران خودرو در دی 1402 آغاز شد

بازار نامتوازن خودرو از نظر عرضه و تقاضا کماکان ادامه دارد و ایران خودرو هم دور جدید فروش خودروی دنا پلاس آپشنال را در دی ۱۴۰۲ شروع کرده است. در ادامه لینک ثبت نام و شرایط ثبت نام در این برنامه فروش ایران خودرو ارائه شده است. برای آگاهی از شرایط ثبت نام دنا پلاس آپشنال در دی ۱۴۰۲ ادامه خبر را به دقت بخوانید و تصویر موجود در خبر را ذخیره کنید.

شرایط ثبت نام دنا پلاس آپشنال در دی ۱۴۰۲

این فروش فوق العاده ایران خودرو مربوط به خودروی دنا پلاس اتوماتیک آپشنال است. بر اساس اطلاعیه  قیمت کارخانه ایران خودرو دی ۱۴۰۲ برای فروش این خودرو در نظر گرفته شده است. موعد تحویل خودروهای ایران خودرو برای این طرح ۹۰ روزه اعلام شده است. البته خرید به قیمت مصوب در صورتی است که متقاضیان کل مبلغ را یکجا پرداخت کنند. در غیراین صورت موعد تحویل دنا پلاس خرداد و تیرماه سال آینده خواهد بود. جزییات بیشتر را در تصویر زیر بخوانید.

جدول فروش دنا پلاس آپشنال دی 1402
جدول فروش دنا پلاس آپشنال دی ۱۴۰۲

لینک ثبت نام دنا پلاس آپشنال در دی ۱۴۰۲

مثل همیشه ثبت نام از طریق لینک https://esale.ikco.ir انجام می‌شود. شرایط ثبت‌نام هم در ادامه آمده است.

  • حداقل فاصله از آخرین خرید (تحویل خودرو) از شرکت های ایران خودرو و سایپا ۴۸ ماه و سایر خودروسازان ۲۴ ماه میباشد.
  • ثبت نام دنا پلاس بدون قرعه کشی ۱۴۰۲ برای متقاضیان دارای پلاک انتظامی فعال (نصب برروی خودروهای سواری با کاربری شخصی) ممنوع بوده، همچنین ارائه گواهینامه رانندگی حداقل پایه سوم معتبر (و دارای تاریخ اعتبار) الزامی میباشد.
  • انتقال امتیاز و حقوق ناشی از انتخاب شدن در اولویت بندی به اشخاص ثالث ( حتی به صورت وکالتی  نیز فروش حواله خودرو به صورت وکالتی ممنوع میباشد.
  • متقاضی دنا پلاس آپشنال باید در هنگام ثبت نام هایما بدون قرعه کشی ۱۴۰۲، شماره حساب (شماره شبا) مربوط به خود را معرفی نماید و برای واریز وجه، لازم است از کارت های بانکی به نام خود استفاده نماید.
  • شماره تلفن همراه معرفی شده باید به نام فرد متقاضی باشد.
  • فرد انتخاب شده، میبایست در مرحله واریز وجه، جهت انتخاب کد نمایندگی مطابق با استان محل سکونت (آدرس و کدپستی) اقدام نماید.
    امکان صلح در قرارداد وجود ندارد.

قیمت دنا پلاس آپشنال در بازار آزاد (امروز ۱۵ دی ماه ۱۴۰۲)

قیمت این خودرو در بازار در محدوده ۸۰۰ میلیون تومان است، یعنی حدود ۱۵% سود در طی ۹۰ روز که البته ممنوعیت‌های معامله احتمالاً قابلیت نقد کردن این سود را تا مدتی از سرمایه‌گذار می‌گیرد.

تحریریه پایگاه اطلاع رسانی صنعت

تحریریه پایگاه اطلاع رسانی صنعت، کارِ گردآوری و ترجمه مقالات و همچنین تولید و انتشار اخبار مدیریتی را انجام می دهد. این فعالیت علاوه بر فعالیت گروه علمی پایگاه اطلاع رسانی صنعت می باشد که همگی زیر نظر سید حمیدرضا عظیمی است. همواره می توانید از طریق شماره تلفن 02122968244 با تحریریه Myindustry در ارتباط باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا