عمومیفناوری اطلاعات

مدیر ایرانی آمازون، مدیر کل وزارت ارتباطات شد

روح الله روحانی که سابقه مدیریت در شرکت های آمازون و مایکروسافت را دارد به سمت مدیرکل دفتر امور نوآوری و حمایت از سرمایه‌گذاری وزارت ارتباطات ایران منصوب گردید.

مدیر ایرانی آمازون، مدیر کل وزارت ارتباطات شدبه نقل از فارس، امیرحسین دوایی به منظور برآورد برنامه‌ریزی و کمک به ساماندهی امور ایجاد و توسعه کریدور فناوری اطلاعات و ارتباطات و توسعه نظام نوآوری بخشی ارتباطات و فناوری اطلاعات از طریق تعامل و همکاری با دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی، روح الله رحمانی را به عنوان مدیرکل دفتر امور نوآوری و حمایت از سرمایه گذاری منصوب نمود.

رحمانی، در آمریکا متولد و بزرگ شده است و مدرک دکترای هوش مصنوعی و یادگیری ماشین را از دانشگاه واشنگتن سنت لوییس اخد کرده است.

رحمانی که در سابقه فعالیت خودش مدیریت در شرکت های مایکروسافت و آمازون را دارد، در حال حاضر استادیار دانشکده علوم و فنون نوین دانشگاه تهران است.

معاون فناوری وزیر ارتباطات با ارائه حکمی روح الله رحمانی را به سمت دفتر امور نوآوری و حمایت از سرمایه‌گذاری منصوب نمود.

مدیر ایرانی آمازون، مدیر کل وزارت ارتباطات شد

تحریریه پایگاه اطلاع رسانی صنعت

تحریریه پایگاه اطلاع رسانی صنعت، کارِ گردآوری و ترجمه مقالات و همچنین تولید و انتشار اخبار مدیریتی را انجام می دهد. این فعالیت علاوه بر فعالیت گروه علمی پایگاه اطلاع رسانی صنعت می باشد که همگی زیر نظر سید حمیدرضا عظیمی است. همواره می توانید از طریق شماره تلفن 02122968244 با تحریریه Myindustry در ارتباط باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا