ابزارهای مدیریتی

دانلود فایل APK اپلیکیشن اندروید Gemini

بازار هوش مصنوعی داغ است ! هیچ‌کدام از شرکت‌های Silicon Valley نیستند که کاری در زمینه هوش مصنوعی یا همان AI نکرده باشند. به نظر می‌رسد برای ما ایرانی‌های یکی از جذاب‌ترین AIها Gemini محصول گوگل باشد. زیرا با همان عضویت Gmail شما بدون عضویت و بدون اطلاعات اضافی به راحتی کار می‌کند. به تازگی هم Gemini نسخه اپلیکیشن اندروید خود را به بازار عرضه کرده است. اگر برای دانلود آن از Google Play به مشکلی برخوردید ما فایل APK آن را به صورت مستقیم در انتهای این مطلب قرار داده‌ایم. دانلود کنید.

کمی درباره Gemini

اپلیکیشن Gemini که پیش‌تر با نام Bard شناخته می‌شد، یک ابزار هوش مصنوعی پیشرفته است که توسط گوگل توسعه داده شده است. این اپلیکیشن توانایی تحلیل و پردازش هوشمندانه داده‌ها و متون را با استفاده از فناوری‌های یادگیری عمیق و پردازش زبان طبیعی دارد. با تغییر نام به Gemini، این اپلیکیشن همچنان به ارائه خدمات پیشرفته در حوزه‌های مختلف نظیر تحقیقات، تجزیه و تحلیل داده‌ها و مشاوره ادامه می‌دهد و تلاش می‌کند با یادگیری مستمر و تطبیق با نیازهای کاربران، عملکرد خود را بهبود بخشد.

دانلود فایل APK اپلیکیشن Gemini

دانلود آخرین نسخه Gemini برای اندروید

تحریریه پایگاه اطلاع رسانی صنعت

تحریریه پایگاه اطلاع رسانی صنعت، کارِ گردآوری و ترجمه مقالات و همچنین تولید و انتشار اخبار مدیریتی را انجام می دهد. این فعالیت علاوه بر فعالیت گروه علمی پایگاه اطلاع رسانی صنعت می باشد که همگی زیر نظر سید حمیدرضا عظیمی است. همواره می توانید از طریق شماره تلفن 02122968244 با تحریریه Myindustry در ارتباط باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا