خیز بلند پراکتر اند گمبل برای المپیک
با نزدیدک شدن به مسابقات المپیک ۲۰۱۲ لندن اسپانسرهای این مسابقات در تلاشند تا همانند ورزشکاران در وقت باقی مانده خود را به بهترین نحو برای این رویداد بزرگ آماده کنند. با این حال شرکای تجاری المپیک شرایط متفاوتی را پشت سر میگذارند. کوکاکولا، که قرار است در بزرگترین فروشگاه خود پذیرای ورزشکاران و تماشاگران المپیک باشد، با اطمینان خاطر به راه خود ادامه میدهد. در سوی دیگر شرکت شیمیایی Dow هنوز هم با مشکلات ناشی از حادثهٔ سال ۱۹۸۴ و تراژدی بپال و تحریم کشور هند دست و پنجه نرم میکند.
اما شاید مهمترین خبر این روزها برگزاری کمپین جدید پراکتراند گمبل باشد.
به گزارش marketingmagazine.co.uk پراکتراند گمبل اعلام کرده است که قصد دارد در جریان برگزاری این دوره از مسابقات میزبان ۱۰۰ نفر از مادران ورزشکاران شرکت کننده در مسابقات المپیک باشد تا این مادران از نزدیک شاهد عملکرد فرزندان خود باشند. این اقدام بخشی از کمپین «مادران» این اسپانسر بزرگ مسابقات المپیک میباشد. به گفتهٔ مسئولین پراکتراند گمبل حضور مادران در کنار ورزشکاران، باعث افزایش روحیه و نشاط آنها خواهد شد.
این برنامه که تا اندازهای شبیه کمپین «خانهٔ P & G» در المپیک زمستانی ۲۰۱۰ ونکوور میباشد، در محوطهٔ وینو پلیس اجرا میگردد. این فضا ۱۷ روز در اختیار پراکتراند گمبل خواهد بود. این شرکت پیش از این نیز از این محوطه برای برگزاری کنفرانسهای خبری خود استفاده کرده است که آخرین آن به ژانویهٔ امسال باز میگردد.
منبع: مارکتینگ نیوز