فناوری اطلاعات

نخستین استارتاپ ویکند تهران

نخستین استارتاپ ویکند تهران تا لحظاتی دیگر با سخرانی آقایان جهانگیر آقازاده و دکتر شهاب جوانمردی به صورت رسمی آغاز به کار می کند.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی صنعت، در این رویداد بین المللی که برای اولین بار در تهران برگزار می شود بیش از ۱۲۰ کارآفرین جوان برای ایجاد کسب و کار خود با هم به رقابت میپردازند. در این مراسم شرکت کنندگان ابتدا ایده های خود را مطرح کرده و سپس با رای گیری از میان شرکت کنندگان ۱۰ ایده برتر از میان ایده های مطرح شده انتخاب می شود. شرکت کنندگان در این مراسم ابتدا تیم های خود را تشکیل و در طول این دوره ی آموزش با کمک مربیان این دوره آموزش میبینند که چگونه ایده خود را تبدیل به کسب و کار کنند.

گفتنی است، در روز دوم تمامی تیم ها بر روی ایده خود کار می کنند و به اصطلاح Prototype و Minimum Viable Product از ایده خود ایجاد می کنند. در روز سوم که روز پایانی این رویداد است. شرکت کنندگان و تیم های شرکت کننده با بر روی طرح تجاری خود کار می کنند تا در پایان روز سوم هیات داوران به بررسی این طرح و ها و محصولات پرداخته تا تیم برگزیده انتخاب شود.

هیات داوران این رویداد متشکل است از کریست کریستیجانسون (استارتاپ ویکند)٬ شاهین طبری (چارگون)٬ محسن ملایری (خاورزمین)٬ کاوه زنوز(سرمایه گزار)٬ سلمان جریری (وبلاگ نویس) ٬ آیت حسینی (شناسا)٬ محمدرضا نوروزی (فناپ) ٫ علی سادات طلب (فناپ) ٬ صادق سلطان (فناپ) و فرید مبصر (سرمایه گزاری فیروزه)٬

 از حامیان بومی این رویداد می توان به بانک پاسارگاد٬ تالیا٬ سازمان پژوهش های صنعتی ایران ٬ شرکت تیم وی ٬ شرکت پاد٬ شرکت فناپ٬ صندوق سرمایه گزاری شناسا و شرکت خاورزمین سیستم کیش اشاره کرد. برای اطلاعات بیشتر به سایت http://startupweekend.ir و یا http://tehran.startupweekend.org مراجعه کنید.

 گفتنی است، پایگاه اطلاع رسانی صنعت پوشش خبری کامل این برنامه را به عهده خواهد داشت و کاربران محترم می توانند برای مشاهده ی اتفاق هایی که امروز در استارتاپ ویکند خواهد افتاد به این وبسایت مراجعه کنند.

تحریریه پایگاه اطلاع رسانی صنعت

تحریریه پایگاه اطلاع رسانی صنعت، کارِ گردآوری و ترجمه مقالات و همچنین تولید و انتشار اخبار مدیریتی را انجام می دهد. این فعالیت علاوه بر فعالیت گروه علمی پایگاه اطلاع رسانی صنعت می باشد که همگی زیر نظر سید حمیدرضا عظیمی است. همواره می توانید از طریق شماره تلفن 02122968244 با تحریریه Myindustry در ارتباط باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا