عمومی

اینفوگرافیک: ۴۰ میلیون ایرانی در انتظار بازگشت تلگرام

به دنبال فیلتر شدن تلگرام در ایران از دیروز، بد نیست به ضریب نفوذ این شبکه اجتماعی در ایران نگاهی بیاندازیم، بر همین اساس در اینفوگرافیکی که در ادامه آمده است، این موضوع مورد بررسی قرار گرفته است.

تلگرام در یکی دو روز گذشته و به همراه اتفاقات رخ داده در ایران با اختلالات بسیاری مواجه شد؛ اختلالاتی که به واسطه فیلترینگ موقت این شبکه اجتماعی بوجود آمده است و با ادامه روند فیلترینگ به شائبه دائمی بودن آن ختم شد.

اینفوگرافیک: 40 میلیون ایرانی در انتظار بازگشت تلگرام

برای مشاهده تصویر در ابعاد بزرگتر اینجا کلیک کنید

این موضوعی بود که با واکنش محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات روبرو گردید. وی در جدیدترین اظهارنظرش در خصوص اختلالات این شبکه اجتماعی در توییترش اعلام کرد: «شایعه‌ هایی که در مورد قطع دائمی شبکه‌ های اجتماعی مطرح می گردد صحت ندارد و به نظر می‌ رسد هدف آنان تنها ایجاد نارضایتی‌ های اجتماعی و بدبینی عمومی می باشد.»

آخرین آمار مربوط به استفاده‌کنندگان این شبکه اجتماعی در کشور بیانگر این است که بیش از ۴۰ میلیون نفر ایرانی به عضویت تلگرام درآمدند. این رقم زمانی اهمیت بیشتری پیدا می‌کند که بدانیم ایرانی‌ ها با ۲۸ درصد ورودی به تلگرام در جایگاه اول کشورهای استفاده‌ کننده از این پیام‌ رسان قرار دارند.

اینفوگرافیک: ۴۰ میلیون ایرانی در انتظار بازگشت تلگرام

تحریریه پایگاه اطلاع رسانی صنعت

تحریریه پایگاه اطلاع رسانی صنعت، کارِ گردآوری و ترجمه مقالات و همچنین تولید و انتشار اخبار مدیریتی را انجام می دهد. این فعالیت علاوه بر فعالیت گروه علمی پایگاه اطلاع رسانی صنعت می باشد که همگی زیر نظر سید حمیدرضا عظیمی است. همواره می توانید از طریق شماره تلفن 02122968244 با تحریریه Myindustry در ارتباط باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا