شرکتهای ایرانی

خبر خوب رئیس صندوق حمایت و بازنشستگی آینده ساز

به گزارش روابط عمومی صندوق حمایت و بازنشستگی آینده ساز، رئیس کل صندوق حمایت و بازنشستگی آینده ساز در حاشیه اولین همایش سلامت و بهداشت روان خانواده که با حضور اعضای این صندوق برگزار شد خبر از اصلاح و به روزرسانی آیین نامه‌ها و دستورالعمل‌های این صندوق داد.


محمد نیکفر رییس کل صندوق حمایت و بازنشستگی آینده ساز، ضمن برشمردن مزایای فعلی صندوق حمایت و بازنشستگی آینده ساز، در مقایسه با سایر صندوق‌های بازنشستگی، اظهار داشت: با توجه به گذشت بیش از چهار دهه از فعالیت موفقیت آمیز صندوق حمایت و بازنشستگی آینده ساز و نظر به تغییر شرایط اقتصادی جامعه، به نظر می‌رسد که قوانین و آیین‌نامه‌های این صندوق جهت مطابقت با واقعیات اقتصادی و شرایط امروز جامعه باید به روزرسانی شده و بهبود یابد.

صندوق حمایت و بازنشستگی آینده ساز

وی افزود:  مدتی است که مطالعات در زمینه تغییر قوانین و بهبود آیین نامه‌های صندوق آغاز شده است و در صدد هستیم تا در راستای اجرای قانون نظام جامع تامین اجتماعی، اساسنامه و آیین نامه‌های صندوق نیز به روزآوری و بازنگری شده و شاهد تغییرات مثبت باشیم.

محمد نیکفر

نیکفر با برشمردن مزایای سرمایه‌گذاری در صندوق حمایت و بازنشستگی آینده ساز متذکر شد: این صندوق یکی از بهترین صندوق‌های حمایت و بازنشستگی کشوراست که از ابتدای تاسیس تا کنون توانسته است سطح زندگی و رفاه اعضا را ارتقا داده و رضایت اعضای خود را به بالاترین میزان ممکن کسب کند با این حال، بهبود شرایط از جمله اقداماتی است که در صدد انجام آن هستیم.

وی ادامه داد: به همین منظور کارگروهی متشکل از کارشناسان صندوق، نماینده دفترهای بیمه‌ای وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی، نماینده مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی و همچنین نماینده کانون بازنشستگان و نمایندگان منتخب اعضاء فعال و کارفرمایان، تشکیل شده است تا تغییرات اساسنامه صندوق مورد بررسی و بازنگری قرار گیرد.

رییس صندوق حمایت و بازنشستگی آینده ساز تاکید کرد: با مطالعات عمیق و دقیق کارشناسان این حوزه و شناسایی نیازهای روز اقتصادی و به کارگیری لایه‌های کارشناسی در وزارت رفاه و همچنین مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی، در آینده‌ای نزدیک، بستر لازم برای تحقق سریع‌تر اساسنامه پس از تصویب در مراجع تصمیم‌گیری، مهیا شده و این تغییرات انجام خواهد شد.

وی در پایان ضمن ابراز امیدواری از پیشرفت کار، تصریح کرد: امید است با بررسی‌های دقیق، کارشناسانه و علمی راه اجرای اساسنامه صندوق و تحقق دستیابی به اهداف هموار شود.

تحریریه پایگاه اطلاع رسانی صنعت

تحریریه پایگاه اطلاع رسانی صنعت، کارِ گردآوری و ترجمه مقالات و همچنین تولید و انتشار اخبار مدیریتی را انجام می دهد. این فعالیت علاوه بر فعالیت گروه علمی پایگاه اطلاع رسانی صنعت می باشد که همگی زیر نظر سید حمیدرضا عظیمی است. همواره می توانید از طریق شماره تلفن 02122968244 با تحریریه Myindustry در ارتباط باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا