- مدیریت فروش و بازاریابی
- تئوریهای مدیریت
تئوری آشوب، تاثیر نظم موجود در بی نظمی بر مدیریت
تئوری آشوب بیان می کند که در سیستمهای به ظاهر بی نظم، نظمی نهفته است.نظریه آشوب را نباید یکی نظریه…
بیشتر بخوانید » - کسب و کارهای کوچک
بازاریابی جهانی برای کسب و کارهای کوچک
این یادداشت مروری بر کتاب «همه کسب و کارها محلی است» اثر جان کلچ و کاترینا جاکز است.
بیشتر بخوانید » - تئوریهای مدیریت
علائم بیماری کسب و کار
در اینجا به علائمی که میتواند زنگ خطر نوعی بیماری در کسب و کارمان باشد و آن را در درازمدت…
بیشتر بخوانید » - مدیریت فروش و بازاریابی
بازاریابی و محیط زیست
بازاریابی سبز که آن را بازاریابی پایدار نیز نامیدهاند یک روند جالب است که امروزه در کشورهای در حال توسعه…
بیشتر بخوانید » - مدیریت فروش و بازاریابی
مشاهده ۱۵ فیلم تبلیغاتی از ۱۵ شرکت مهم دنیا
اینجا می توانید ۱۵ کلیپ تبلیغاتی از شناخته شده ترین برندها و شرکتهای دنیا را مشاهده فرمایید.این ۱۵ تیزر و…
بیشتر بخوانید » - مدیریت فروش و بازاریابی
انواع استراتژیهای قیمت گذاری
استراتژیهای مختلف قیمت گذاری به عنوان بخشی از استراتژیهای بازاریابی
بیشتر بخوانید » - یادداشتهای مدیریتی
فناوری های اجتماعی در خدمت گسترش سازمانها
همانند سال گذشته، شمار سازمانهای «کاملا شبکهای» کم بوده است. اما درصد سازمانهای شبکهای بیرونی بیشتر و شمار سازمانهای شبکهای…
بیشتر بخوانید » - مدیریت فروش و بازاریابی
موفقیت در فضای «بازاریابی دموکراسی»
بازاریابی و تبلیغات در شرایط حجم بالای برنامه های بازاریابی شرکتهای دیگر، کار مشکلی است که منجر به فضای بازاریابی…
بیشتر بخوانید » - یادداشتهای مدیریتی