- یادداشتهای مدیریتی
نکاتی برای مدیریت تعطیلات سال نو
به هرحال بهتر است قبل از تصمیمگیری برخی عوامل تاثیرگذار در این شرایط را که در ادامه به آنها اشاره…
بیشتر بخوانید » - منابع انسانی
جایگزینی برای خوب ها در شرکت نیست !
شرکتهایی که فکر میکنند کارمندان خوبشان هم میتوانند تعویض شوند، سخت در اشتباهند. همه ما میدانیم که در بازار امروز،…
بیشتر بخوانید » - مدیریت فروش و بازاریابی
نگاهی به «کمپین تبلیغاتی از بینهایت لذت ببرید» رایتل
کمتر در فضای بازاریابی و تبلیغات ایرانی یک کمپین تبلیغاتی دیده می شود. شاید در هر سال بتوان ۲ یا…
بیشتر بخوانید » - کنترل و مدیریت کیفیت
هزینه یابی کیفیت، محرکی برای بهبود مستمر
در دههٔ ۱۹۸۰ میلادی، فلسفه فکری بسیاری از مدیران شرکتها، به ویژ ه مدیران شرکتهای بزرگ، دستخوش تغییرات عمدهای گردید…
بیشتر بخوانید » - مدیریت فروش و بازاریابی
الفبای بازاریابی (۴): روابط با ذینفعان
این که از مفاهیم و تئوریهای بازاریابی به شکل کاربردی بهره گرفته شود اتفاق خوشایندی بوده و همواره جزء دغدغۀ…
بیشتر بخوانید » - مدیریت فروش و بازاریابی
الفبای بازاریابی (۵): شناسایی فرصتها
این که از مفاهیم و تئوریهای بازاریابی به شکل کاربردی بهره گرفته شود اتفاق خوشایندی بوده و همواره جزء دغدغۀ…
بیشتر بخوانید » - مدیریت فروش و بازاریابی
اسپانسرینگ : کلید بازاریابی قدرتمند
اسپانسرینگ یکی از فرمهای بازاریابی است که به سرعت در حال رشد و گسترش است، برخی از آمارها نشان می…
بیشتر بخوانید » - شرکتهای ایرانی
پایان سومین استارتاپ ویکند تهران
سومین دوره استارت آپ ویکند تهران توسط شرکت خاورزمین سیستم کیش و به میزبانی دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار شد که…
بیشتر بخوانید » - یادداشتهای مدیریتی
آسیب پذیریِ افراد مضطرب در دریافت مشاوره
انتخاب بهترین روش درمان برای یک بیماری، ایجاد یک طرح مناسب برای سرمایه گذاری پسانداز بازنشستگی و انتخاب مطلوبترین مسیر…
بیشتر بخوانید » - تئوریهای مدیریت
چه زمانی شایعه پراکنی در سازمان مفید است
همه ما یاد گرفتهایم که شایعهپراکنی نه تنها یک عمل نابهنجار محسوب میشود، بلکه احتمالا باعث جریحهدار شدن احساسات شده…
بیشتر بخوانید »