- مدیریت استراتژیک
تجزیه و تحلیل پورتفوی کسب و کار
تجزیه و تحلیل پورتفوی سرمایه گذاری و محصولات یک کسب و کار می تواند نتایج مهمی برای مدیران داشته باشد.تجزیه…
بیشتر بخوانید » - مدیریت فروش و بازاریابی
چگونه مشتریان را وادار به خرید کنیم ؟
مارک بابچ از تجربیاتش در نحوه ی وادار کردن مشتریان به خرید می گوید ! مشتریان را وادار به خرید…
بیشتر بخوانید » - مدیریت استراتژیک
زنجیره ارزش Value Chain
زنجیره ی ارزش از دیگر ابزارهای مهم و کاربردی مدیریت استراتژیک که توسط مایکل پورتر توسعه یافته است.
بیشتر بخوانید » - روشهای تولید و مدیریت تولید
بشقاب خود را نیز میل کنید! نمونه ای از جایگزینی پلاستیک ها با مواد اولیه تجدید شونده
چگونگی تولید یونولیت از آرد ذرت..
بیشتر بخوانید » - مدیریت استراتژیک
رسمیت در فرایند مدیریت استراتژیک
میزان رسمیت در مدیریت استراتژیک، موضوعی است که می تواند مسیر تدوین استراتژیها را تعیین کند. عوامل یا نیروهای تعیین…
بیشتر بخوانید » - مدیریت فروش و بازاریابی
کاربرد بازاریابی در بانکداری
دقابت بین بانکها برای جلب مشتری، اهمیت بازارایابی در صنعت بانکداری را نیز روشن ساخته است.
بیشتر بخوانید » - یادداشتهای مدیریتی
ژیلت Gillette نام تجاری قدرتمند برای اصلاح !
ژیلت این غول قدرتمند در لوازم اصلاح، چگونه رشد کرد و موسس چه مسیری را طی کرد؟
بیشتر بخوانید » - مدیریت فروش و بازاریابی
تجزیه و تحلیل با ماتریس بوستون BCG
ماتریس BCG که توسط گروه مشاوران بوستون (Boston Consulting Group) در اوایل دهه ی ۷۰ میلادی طراحی و معرفی شده…
بیشتر بخوانید » - مدیریت فروش و بازاریابی
آمیخته بازاریابی یا ۴p بازاریابی را بشناسیم
مدل آمیخته بازاریابی یکی از پرکاربردترین ابزارهای بازاریابی در تصمیم گیری است.آمیخته بازاریابی یا Marketing Mix شامل ۴p در بازاریابی…
بیشتر بخوانید » - یادداشتهای مدیریتی
نکاتی پیرامون قیمت گذاری برای مدیران
تعیین قیمت (به عنوان یکی از ۴ عنصر آمیخته بازاریابی) برای محصول، تصمیم مهمی است، که بسیاری از مدیران با…
بیشتر بخوانید »