شماره May/June 2024 مجله هاروارد بیزینس ریویو به سایت اضافه شد
Harvard Business Review May/June 2024
آرشیو کامل مجله هاروارد بیزینس ریویو از ابتدای سال ۲۰۰۴ تا آخرین شمارهاش در سایت پایگاه اطلاعرسانی صنعت در دسترس شماست. شما میتوانید با پرداخت حق عضویت ۷۵ هزار تومان، به مدت یک سال هم به تمام آرشیو دسترسی داشته باشید و هم شمارههای جدید در آینده میآیند را نیز دریافت کنید. اطلاعات بیشتر درباره این آرشیو را در صفحه «تمام مجلات هاروارد» مشاهده کنید.
آنچه باید از شماره May/June 2024 هاروارد باید بدانید
شاید یکی از جذابترین مقالههای این شماره مقالهای با عنوان «Why the Influencer Industry Needs Guardrails» باشد که Emily Hund آن را نوشته است. در ادامه چند خطی از این مقاله را آوردهایم:
نویسنده استدلال میکند که در صنعتی که رفتار غیر اخلاقی مجازات میشود؛ انتظارات حرفهای، حقوق و نتایج مطلوب استانداردسازی میشوند؛ و به سازندگان همان حقوق و حفاظتهایی که به سایر بازاریابان حرفهای داده میشود، اعطا میگردد.
بهطور کلی، Influencer Marketing مؤثر بوده است: طبق گزارش Influencer Marketing Hub، ارزش جهانی این صنعت تا پایان سال ۲۰۲۳ حدود ۲۱ میلیارد دلار بوده است. نظرسنجیهای انجام شده توسط گروه مشاوره Keller و شرکت Adobe نشان میدهد که ۲۷ میلیون آمریکایی و ۳۰۰ میلیون نفر در سراسر جهان خود را به عنوان سازندگان محتوا میدانند.
دانلود Harvard Business Review
نشریه Harvard Business Review ایدههای جدید و معتبر برای بهبود مدیریت را منتشر میکند. نوشته شده توسط متفکران و مدیران برجسته کسبوکار، HBR به خوانندگان اولین نگاه به ایدههای پیشرفته و کاربردهای واقعی آنها در حوزههایی مانند استراتژی، رهبری، بازاریابی، مدیریت تیم و توسعه حرفهای میدهد. شماره می/ژوئن ۲۰۲۴ شامل بخشی ویژه به نام “برنده شدن در بازاریابی تأثیرگذاران” است. این شماره شامل مقالاتی در مورد ادغامها و تملکها، تأثیر هوش مصنوعی بر عملکرد تیمها، نقش جدید منابع انسانی و مصاحبهای با هرنان دیاز است.
محصول شماره: BR2403-MAG-ENG صفحات: ۱۶۰
برای اطلاعات بیشتر میتوانید به وبسایت Harvard Business Review مراجعه کنید.