شرکتهای ایرانی

خرید سیم بکسل، با کیفیت و قیمت مناسب برای صنایع مختلف

خرید سیم بکسل، با کیفیت و قیمت مناسب برای صنایع مختلف

سیم بکسل در واقع نوعی طناب فولادی از جنس الیاف فولاد است که در کنار یکدیگر سیم مفتول فولادی را ایجاد می کند؛ به بیان دیگر چند سیم مفتول در کنار هم که به یک هسته پیچیده شده سیم بکسل فولادی را  تشکیل می دهد.

خرید سیم بکسل، با کیفیت و قیمت مناسب برای صنایع مختلف

هسته سیم بکسل بخش مرکزی سیم است که الیاف به دور آن تابیده می‌شوند. نقش هسته نگهداری الیاف های طناب است. به همین دلیل قطر هسته سیم باید به اندازه ای باشد که در هنگام فشار از برخورد الیاف با هم جلوگیری کند.سیم بکسل با هسته فولاد استحکام بالاتری دارد و در نتیجه انعطاف کمتری هم دارد. بنابراین نوع کاربرد سیم بکسل یک معیار خیلی مهم در انتخاب هسته آن است. مواد به کار رفته هر سیم بکسل برای ساخت به شرایط اب و هوایی منطقه مورد استفاده و میزان بار تعیین می شود، این بدان معنی است که میزان کشش و قدرت سیم بکسل با مواد اولیه ان رابطه مستقیم دارد.

سیم بکسل مصرفی صنایع

خوب است بدانید که حدود ۲۰۰۰ نوع سیم بکسل در صنعت وجود دارد که با توجه به نوع هسته، نوع بافت، جنس سیم و روکش آن از یک دیگر متمایز می باشند؛ و همچنین استفاده آنها در صنعت نیز متفاوت می باشد صنایع حفاری، صنایع نفت و گاز، ماشین الات معدنی، صنایع کشتی سازی و … همگی ازانواع مختلفی از سیم بکسل استفاده میکنند.

در تمام صنایع بزرگ و کوچک که نیاز به جابه جایی بار و اشیاء باشد،نیاز به سیم بکسل احساس می شود. کاربردهای رایج سیم بکسل علاوه بر صنایعی که قبلا اشاره شد  در صنایع خودرو سازی،  معادن،  سد سازی، شرکت های ساختمانی، صنایع ریلی، جرثقیل ها،آسانسورها، صنایع برق، شیلات و ماهیگیری و …نیز می باشد. حال در این مطلب قصد داریم به معرفی بهترین شرکت برای خرید سیم بکسل بپردازیم. همراه ما باشید.

 

تفاوت سیم بکسل فولادی با سیم بکسل استیل

سیم بکسل های فولادی تفاوت زیادی از نظر سختی و مقاومت در برابر خوردگی و زنگ زدگی دارند. در مقابل سیم بکسل های استیل به دلیل داشتن مقادیر زیادی کروم در ساختار خود در مقابل رطوبت مقاوم است.

البته از نظر قیمتی سیم بکسل های فولادی بسیار قیمت مناسبی دارد و سیم بکسل های فولادی مرغوب را می توانید با مراجعه به سایت iranwiresanat.com از شرکت بازرگانی ایران وایر صنعت تهیه کنید.

 

برای جابجایی بار از چه نوع سیم بکسلی استفاده کنیم؟

سیم بکسل‌هایی مورد استفاده در جابجایی بار از دو جهت مورد انتخاب قرار می‌گیرند:
اول اینکه طول سیم بکسل را به نسبت طول بار انتخاب کنیم و دوم اینکه نسبت به وزن باری که می‌خواهیم جابجا کنیم، طول سیم بکسل را از نظر ظرفیت انتخاب می‌کنیم.
در کل طول سیم بکسل جابجاکننده بار را باید طوری انتخاب کنیم که زاویه دو حلقه و یا چهار حلقه سیم که در زیرشاخه قلاب جرثقیل قرار دارد از ۹۰درجه بیشتر نشود چون وزن بار در صورتی بین دو رشته سیم بکسل یا چهار رشته سیم بکسل تقسیم می‌شود که زاویه سیم بکسل در زیر قلاب جرثقیل از ۹۰درجه کمتر باشد. اگر در زمان بستن باری زاویه سیم بکسل در زیر قلاب جرثقیل از ۹۰درجه بیشتر شود باید از سیم بکسلی استفاده کنیم که هر کدام از سیم بکسل‌ها به تنهایی قدرت تحمل تمام بار را داشته باشند وگرنه ممکن است مشکلات جدی ایجاد شود.

خرید سیم بکسل، با کیفیت و قیمت مناسب برای صنایع مختلف

سیم بکسل با کیفیت را از چه شرکتی بخریم؟

به طور حتم به دنبال خرید سیم بکسل باکیفیت هستید، سیم بکسلی که استحکام و دوام خوبی داشته باشد، قیمت آن مناسب باشد و خدمات پس از فروش خوبی نیز داشته باشد. اما قبل از هر چیز باید این محصولات را از شرکتی معتبر تهیه و خریداری کنید. شرکت بازرگانی ایران وایر صنعت به عنوان یکی از معتبرترین وارد کنندگان سیم بکسل در بازار، با تلاش و پیگیری مداوم توانسته است با ارائه محصولات با کیفیت و خدمات حرفه‌ای، رضایتمندی مشتریان خود را به دست آورد.

شرکت ایران وایر صنعت به عنوان یکی از پیشروان در زمینه تولید و فروش سیم بکسل و انواع آن، به منظور تأمین نیازهای صنعتی از جمله برق، ارتباطات، و اتوماسیون، در بازار فعالیت می‌کند. با بیش از دو دهه تجربه در این حوزه، شرکت ایران وایر صنعت توانسته است با استفاده از فناوری های پیشرفته، محصولاتی با کیفیت بالا و عملکرد بی‌نظیر ارائه دهد.

شرکت ایران وایر صنعت با داشتن تجربه ایستاده بر پایه فناوری و کیفیت، در زمینه تولید سیم بکسل و محصولات مرتبط به طور گسترده فعالیت می‌کند. شرکت مفتخر است که بتواند با ارائه محصولاتی با کیفیت بالا و استفاده از آخرین تکنولوژی‌های صنعتی، به نیازهای مشتریان خود در بخش‌های صنعتی مختلف پاسخگو باشد.

محصولات شرکت ایران وایر صنعت

شرکت ایران وایر صنعت انواع مختلفی از سیم بکسل را تولید و عرضه می‌کند. این محصولات شامل سیم بکسل استاندارد، سیم بکسل مقاوم در برابر حرارت، سیم بکسل ضد آب، سیم بکسل ضد حریق است. از انواع این سیم بکسل می توان به سیم بکسل حفاری، سیم بکسل فولادی، سیم بکسل نتاب، سیم بکسل روکش دار، سیم بکسل استیل، سیم بکسل آسانسوری و ….. اشاره داشت.

همچنین، شرکت ایران وایر صنعت به مشتریان خود انواع دیگری از محصولات مرتبط را نیز ارائه می‌دهد، از جمله انوع جرثقیل برقی، جرثقیل سقفی، پولیفت، تیفور و دیگر ادوات لیفتینگ.

خدمات پس از فروش بازرگانی ایران وایر صنعت

شرکت ایران وایر صنعت به منظور ارائه خدمات پس از فروش بهتر به مشتریان خود، تیمی از کارشناسان فنی و مهندسان با تجربه تشکیل داده است. این تیم قادر است به مشتریان در مراحل نصب، راه‌اندازی و نگهداری محصولات کمک کند و در صورت بروز هرگونه خرابی یا مشکل فنی، به سرعت و با دقت عیب‌یابی و تعمیرات لازم را انجام دهد.

وجود تجربه، کیفیت بالا، محصولات متنوع و استراتژی بازاریابی قوی، به عنوان رهبر در زمینه فروش سیم بکسل و انواع آن در صنعت شناخته می‌شود. با تمرکز بر مشتریان و نیازهای آن‌ها، ایران وایر صنعت توانسته است به عنوان شریک اعتماد برای مشتریان خود در صنایع مختلف بروزرسانی و توسعه یابد.

با ارائه محصولات با کیفیت، خدمات پس از فروش مناسب و استفاده از روش‌های بازاریابی مؤثر، ایران وایر صنعت توانسته است اعتماد مشتریان را جلب کند و روابط بلندمدت و پایدار با آن‌ها برقرار کند. در آینده، شرکت ایران وایر صنعت با هدف بهبود مستمر عملکرد و افزایش ارزش افزوده محصولات خود، به عنوان رهبر صنعتی خواهد ادامه داده و در بازار جهانی نقش مهمی را بازی خواهد کرد.

تحریریه پایگاه اطلاع رسانی صنعت

تحریریه پایگاه اطلاع رسانی صنعت، کارِ گردآوری و ترجمه مقالات و همچنین تولید و انتشار اخبار مدیریتی را انجام می دهد. این فعالیت علاوه بر فعالیت گروه علمی پایگاه اطلاع رسانی صنعت می باشد که همگی زیر نظر سید حمیدرضا عظیمی است. همواره می توانید از طریق شماره تلفن 02122968244 با تحریریه Myindustry در ارتباط باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا