کوپلینگ انعطاف پذیر
کوپلینگ فنری های BIPEX برای تمام مقاصد مهندسی استفاده می شود که در آن یک اتصال غیر اینتر انتقال قطعی برق حتی در صورت وجود غیر ضروری است ناهماهنگی شفت قابل تخلیه کوپلینگ های BIPEX به دلیل انعطاف پذیری پیچشی خود این امکان را ارائه می دهند حرکت ارتعاشات پیچشی بحرانی از ناحیه عملیاتی مکانیک تجهیزات نیک در چنان ووایی که هیچگونه اثر منفی نداشته باشد انتظار داشت. به دلیل خاصیت میرایی بالای داخلی عناصر انعطاف پذیر BIPEX کوپلینگ ها امکان عبور از محدوده سرعت بحرانی و افزایش رزونانس را فراهم می کنند می تواند محدود شود. علاوه بر این، شوکهای ذاتی تعدیل میشوند، بنابراین تشخیص قطعات ماشین جفت شده از ویژگی های برجسته کوپلینگ های BIPEX ابعاد کوچک، کم است وزن ها و گشتاورهای اینرسی جرم کم. کوپلینگ های BIPEX در برابر خرابی ایمن هستند. بنابراین، آنها حداکثر عملیاتی را ارائه می دهند قابلیت اطمینان که توسط توانایی حمل بار قطعات ریخته گری محدود می شود.
N-EUPEX کوپلینگ های
. آنها نیازی به تعمیر و نگهداری ندارد مگر برای بررسی منظم انعطاف پذیرها. کوپلینگ های BIPEX برای گشتاورهای ۱۳٫۵ تا ۳۷۰۰ نیوتن متر در دسترس هستند.دنده ای کوپلینگ کوپلینگ های N-EUPEX برای تمام مقاصد مهندسی استفاده می شود که در آن یک انتقال بدون وقفه نیرو حتی در صورت وجود مورد نیاز است ناهماهنگی های غیر قابل اجتناب شفت به دلیل انعطاف پذیری پیچشی، کوپلینگ های N-EUPEX این امکان را ارائه می دهند حرکت ارتعاشات پیچشی بحرانی از ناحیه عملیاتی تجهیزات مکانیکی به گونه ای که هیچ اثر منفی قبلی نداشته باشد انتظار داشت. به دلیل خاصیت میرایی داخلی بالای عناصر انعطاف پذیر N- امکان عبور از محدوده سرعت بحرانی و رزونانس را فراهم می کنند مرحله به بالا می تواند محدود شود.
ویژگیهای کوپلینگ
قطعات کمتر از طرح های سنتی به معنای یکنواخت است قابلیت اطمینان بیشتر و رقابتی بسیار بالا هزینه اولیه هیدرو کوپلینگ استاندارد سازی قطعات در اندازه ها به معنی است زمان چرخش سریع تر و تا ۷۵٪ کاهش در موجودی قطعات راه حل های درایو کامل از پیش بسته بندی شده را به حداقل می رساند زمان و هزینه نصب طیف وسیعی از اندازه ها و نصب ۶ طرفه انعطاف پذیری این راه حل را به راحتی استاندارد می کند در… مهم نیست که صنعت سنگین شما را به کجا می برد.
کاربرد کوپلینگ
فواصل زمانی اجرا بیش از مدت زمان فواصل خاموشی بلافاصله پس از آن در صورت وجود فاصله زمانی اجرا برابر یا بیشتر از ۳ ساعت است، برنامه است وظیفه مستمر hc در نظر گرفته شده است. ضریب چرخه کار اجازه تنظیم رو به بالا پایه را می دهد رتبه حرارتی مرتبط با کاربردهای وظیفه متناوب در بالا، و به سادگی درصد زمان کارکرد در ساعت را در نظر می گیرد درایو دنده، صرف نظر از رابطه مدت زمان بین زمان اجرا فواصل و فواصل زمانی پایین، و هیچ اجرا خاصی ارائه نشده است فاصله زمانی بیش از یک ساعت در مدت زمان است. سایر برنامههای کار متناوب با فاصله کوتاه، که معیارها را برآورده نمیکنند در بالا ذکر شد، ممکن است تنها انرژی حرارتی متوسطی تولید کند توسط درایو دنده از بین می رود. ارجاع جزئیات کامل برنامه به کارخانه برای انتخاب حداقل روش خنک کننده که مناسب باشد.
مزایای کوپلینگ
درایو دنده به طور مداوم برای ۳ ساعت یا بیشتر بدون انتقال منتقل می شود گرم شدن بیش از حد اگرچه لازم نیست که مکانیکی را اعمال کنید ضریب سرویس هنگام تعیین کفایت حرارتی یک چرخ دنده درایو، حرارتی را در نظر می گیرد عوامل مرتبط با برنامه که بر توانایی آن تأثیر می گذارد درایو دنده برای اتلاف انرژی حرارتی. این عوامل حرارتی شامل دمای محیط، ارتفاع از سطح دریا، هوای محیط می شود سرعت، دمای آب ورودی (زمانی که لوله های خنک کننده ارائه می شوند)، جهت گیری دنده و چرخه وظیفه. عوامل حرارتی در صفحه ۱۴ برای تنظیم درجه حرارت پایه در هنگام تعیین استفاده می شود رتبه بندی حرارتی تنظیم شده برنامه. بررسی برنامه درجه حرارتی تنظیم شده در مقابل واقعی توان انتقال یافته برای کاربردهای زیر ضروری است: کاربرد کار مداوم در جایی که درایو دنده کار می کند. اثرات انرژی خورشیدی اگر یک درایو در خورشید در محیط کار کند دمای بیش از ۱۰۰ درجه فارنهایت (۳۸ درجه سانتیگراد)، پس باید اقدامات خاصی انجام شود برای محافظت از درایو از انرژی خورشیدی گرفته شده است. این حفاظت می تواند شامل یک سایبان بر روی درایو دنده یاروی درایو دنده اگر هیچ کدام امکان پذیر نیست، یک مبدل حرارتی یا خنک کننده دیگر ممکن است دستگاه مورد نیاز باشد. بارهای بیش از حد و بارهای رانش بارهای بیش از حد و رانش هنگام انتخاب چرخ دنده باید بارها را در نظر گرفت. اگر بار اضافه یا بار رانش به چرخ دنده وارد شود درایو، یا اگر هر دو بار اضافه و بار رانش اعمال شوند به طور همزمان، جزئیات برنامه را برای صحت به کارخانه ارجاع دهید انتخاب درایو دنده اصلاحات محصول کارخانه می تواند محصول خاصی را عرضه کند تغییرات متناسب با نیازهای برنامه شما با محلی خود تماس بگیرید نماینده تغییرات مسکن، نسبت های ویژه، ویژه شفت ها، جهت گیری های مخصوص نصب، اصلاحات لوازم جانبی و سایر الزامات کاربردی خاص گریس محفظه مهر و موم تمام درایوهای دنده با فالک ارسال می شود گریس LTG در حفره های محفظه مهر و موم. جایی که این گریس می تواند محصولات تولید شده توسط فرآیندهای مشتری مانند در صنایع غذایی و دارویی را به وضوح در سفارش خرید خود ذکر کنید که، “حفره های محفظه مهر و موم چرخ دنده نباید حاوی گریس باشد. به طور
براکت های موتور
براکت های موتور ممکن است برای انواع DH و DB استفاده شود. این موتورها براکت ها یک نصب “نرم” اقتصادی را برای استاندارد فراهم می کنند موتورهای القایی NEMA T-frame و IEC B3. انتظار می رود که وزن، مکان و گشتاور راه اندازی موتور باعث می شود براکت های موتور کنسولی برای انحراف یا پیچش به درجات مختلف. آنها طوری طراحی شده اند که در محدوده انحراف قابل قبول باشند توسط کارخانه تعیین می شود. با این حال، به دلیل براکت موتور یک “نرم” پشتیبانی موتور، انحراف و بزرگی ارتعاش است براکت ممکن است از سطوحی که معمولاً برای آن قابل قبول در نظر گرفته می شود، فراتر رود. قادر به زنده ماندن تا دو برابر محدودیت های عدم تراز را بیان کرد در حالی که این آزمایشات تحت انجام شد شرایط شدید، بارهای زیاد و بالا ناهماهنگی بسیار رایج است. تجهیزات است معمولا فراتر از محدودیت های طراحی تحت فشار قرار می گیرند، و ناهماهنگی اغلب به دلیل وجود دارد خطای انسانی یا استقرار طبیعی این تست ها نتایج دلیل فالک استیل فلکس است بزرگترین پایه نصب شده در هر کوپلینگ شبکه ای جهان است .
کوپلینگ های ایمن
پیچشی، زاویه ای، عرضی و محوری را ارائه می دهند انعطافپذیری، تعامل مثبتی را ایجاد میکنند و برای هر دو مسیر مناسب هستند. چرخش و برای معکوس کردن عملیات. علاوه بر این، آنها شکست خورده اند- ایمن تا زمانی که گشتاور برشی قطعات فلزی به دست آید. کوپلینگ های N-EUPEX در طراحی استاندارد از ریخته گری با کیفیت بالا ساخته شده اند آهن GG-25 به شکل استوانه ای و فشرده می باشند.. گشتاور از طریق A، B، و H و قسمت ۱۰ از انواع D، E، ۰ و P به ترتیب