دوره آموزشی بازاریابی تحت وب (با رویکرد کاربردی)
دوره بازاریابی تحت وب
با رویکرد کاربردی و توسعه انواع کسب و کارها از طریق اینترنت
در پایان دوره به افراد شرکت کننده، مدرک معتبر از موسسه آموزش عالی هرمزان اهدا میشود.
با افزایش چشمگیر شمار مخاطبان اینترنت که هر لحظه رو به افزایش است و با توجه به قابل دسترس بودن اینترنت در سراسر نقاط جهان، امروزه کلیه تولید کنندگان و تاجران نیز ترجیح میدهند تا بازاریابی خود را از طریق اینترنت انجام دهند.
در بازاریابی الکترونیکی و اینترنتی (E-Marketing) امکان اطلاع رسانی آسانتر و بهینه تر ممکن می شود، روز به روز بر تعداد کاربران اینترنت افزوده می شود، امکان هدفگیری دقیق مخاطب در آن وجود دارد، هزینه تبلیغات در اینترنت بسیار مناسبتر است.
ما معتقد هستیم که شما می بایست به هر میزان که در زمینه وب خود سرمایهگذاری می کنید، برگشت سرمایه و مشتری داشته باشید. بنابراین باید روشهای مختلف بازاریابی اینترنتی را بیاموزیم تا برنامه های ما در زمینه بازاریابی اینترنتی منجر به افزایش سودآوری گردد نه فقط خلق یک وب سایتی که زیانآور است !
مدرس دوره : آقای سید حمیدرضا عظیمی
تاریخ برگزاری دوره : ۱۸ آبان ۱۳۹۱
محل برگزاری : تهران – هتل ونوس
مدت زمان دوره: ۸ ساعت به صورت کارگاهی و با ارائه نمونه های عملی (یک روزه)
هزینه ثبت نام : ۱۰۰ هزار تومان
پیش نیاز: آشنایی با اینترنت در حد کاربر عادی؛ آشنایی به زبان انگلیسی در حد کلمات ابتدایی
مراحل ثبت نام :
شماره موسسه آموزش عالی هرمزان : ۰۲۱۷۷۶۴۹۶۱۷
شماره پایگاه اطلاع رسانی صنعت: ۰۲۱۶۶۳۸۹۵۲۵ و ۰۹۳۲۹۱۱۹۹۳۹
مخاطبان دوره :
- مدیران عامل
- مدیران بازرگانی
- مدیران روابط عمومی
- صاحبان کسب و کار
- تمام افرادی که می خواهند از طریق وب سایت کسب و کار خود را رونق دهند.
سرفصلهای دوره:
- معرفی بازاریابی از طریق موتورهای جستجو و سئو (SEM و SEO)
- جدیدترین تکنیک های سئو در سال ۲۰۱۲
- مقایسه روش های قدیمی رایج سئو در ایران با روش های نوین
- روش های Link Building در سایت های داخلی و Global
- چگونگی ایجاد استراتژی افزایش ترافیک با توجه به بودجه
- افزایش فروش با جدیدترین ابزار E-Marketing
- تصمیم گیری های مهم در Business با استفاده از Web Analytics
- الگوریتم های جدید گوگل
- بازاریابی شبکه های اجتماعی (Social Marketing)
- بهینه سازی محتوا برای قرار گرفتن در رتبههای بالای گوگل
- معرفی ابزارهای بازاریابی اینترنتی
- روش های گزینش بهترین کلمات کلیدی (Keyword Analysis)
- بازاریابی ویروسی
- بازاریابی محتوایی