بازار سرمایه و بورس

کاغذ به فهرست کالاهای بورس کالا اضافه می شود

علاوه بر اینکه نقره به زودی در فهرست سایر کالاهای قابل عرضه در رینگ نقره‌ای قرار می‌گیرد، کاغذ نیز در لیست پذیرش بورس کالا است.

علی اصغر بهرامی، مدیر بخش فلزات کارگزاری مفید با اشاره به اینکه نقره به زودی در بورس کالا پذیرش می‌شود، خاطرنشان کرد: البته در شرایط فعلی باتوجه به پذیرش کنسانتره فلزات گرانب‌ها در بورس کالا می‌توان گفت که نقره هم اکنون در بورس پذیرش شده است.

بهرامی با اشاره به اینکه کنسانتره فلزات گرانب‌ها حاوی طلا، نقره و سلینیوم است، اظهار داشت: این فلز حاوی ۴۰۰ تا ۵۰۰ کیلوگرم نقره است، بنابراین می‌توان گفت نقره به صورت غیر مستقیم در بورس کالا حضور دارد.

مدیر بخش فلزات کارگزاری مفید با اشاره به کالاهایی که در فهرست پذیرش قرار دارند، خاطرنشان کرد: بورس کالا مشکلی برای ورود هیچ کالایی برای معامله در رینگ فلزات ندارد.

آمادگی بورس کالا برای پذیرش انواع کالا‌ها

وی با بیان اینکه انواع کالاهای فلزی، معدنی و صنعتی و غیره می‌توانند در بورس کالا مورد معامله قرار بگیرند، اظهارداشت: اتفاقی که به تازگی در بورس کالا روی داده، این است که دیگر تاکیدی به تحویل کالا نیست، به طوری که بیشتر معاملات بر روی کاغذ انجام می‌شود.

مدیر بخش فلزات کارگزاری مفید با اشاره به اینکه تخم مرغ چندی پیش در بورس کالا پذیرش شد، تصریح کرد: از دیگر کالاهایی که در لیست پذیرش هستندمی توان به کاغذ اشاره کرد.

به گفته وی، با توجه به آماده بودن زیرساخت‌های لازم برای ورود کالاهای جدید، بورس کالا آمادگی کامل برای پذیرش تمام کالاهای استاندارد را دارد.

تحریریه پایگاه اطلاع رسانی صنعت

تحریریه پایگاه اطلاع رسانی صنعت، کارِ گردآوری و ترجمه مقالات و همچنین تولید و انتشار اخبار مدیریتی را انجام می دهد. این فعالیت علاوه بر فعالیت گروه علمی پایگاه اطلاع رسانی صنعت می باشد که همگی زیر نظر سید حمیدرضا عظیمی است. همواره می توانید از طریق شماره تلفن 02122968244 با تحریریه Myindustry در ارتباط باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا