عمومی

چین کپی برداری از برندهای معروف را ممنوع کرد

کشور چین به هدف حمایت از کمپانی ها و سرمایه گذاران خارجی و به منظور جلوگیری از ورود کالاهای فیک و غیراورجینال به جای محصولات اصلی در بازارهای این کشور، به ثبت رساندن هر گونه برند و نماد تجاری مشابه به برندهای شرکت های معروف را ممنوع اعلام کرد.

کپی‌برداری ممنوع !

به گزارش پایگاه خبری «شانگهای دیلی»، دو کمپانی چینی به علت کپی از برند شرکت «بی ام و» آلمان و ثبت برند مشابه آن، ۳ میلیون یوآن معادل ۴۳۲ هزار دلار جریمه شدند.

چین کپی برداری از برندهای معروف را ممنوع کرد

به گزارش از خبرگزاری مهر، در همین حال یکی از این کمپانی های چینی، نام تجاری خود را با نام «بی ام ان» به ثبت رسانده بود! که به دلیل شباهت ظاهری بسیار زیاد به برند «بی ام و»  به پرداخت جریمه گردید؛

افزون بر اینکه یک کمپانی مد و پوشاک نیز به علت استفاده از لوگوی بسیار مشابه با «بی ام و» محکوم به پرداخت جریمه از سوی دادگاه شانگهای چین گردید، این کمپانی های چینی به علت استفاده از علامت تجاری شبیه به «بی ام و»، به سوء استفاده از شهرت این کمپانی معروف آلمانی محکوم به پرداخت جریمه گردیدند.

به همین منظور، در چند سال اخیر دولت چین به هدف حضور بیشتر کمپانی های خارجی در چین، قوانین محکم و سختی را به منظور مقابله با سوء استفاده از علامت تجاری شرکت ها وضع نموده تا از تولید کالاهای غیر اورجینال یا همان فیک (FAKE) جلوگیری شود.

چین کپی برداری از برندهای معروف را ممنوع کرد

تحریریه پایگاه اطلاع رسانی صنعت

تحریریه پایگاه اطلاع رسانی صنعت، کارِ گردآوری و ترجمه مقالات و همچنین تولید و انتشار اخبار مدیریتی را انجام می دهد. این فعالیت علاوه بر فعالیت گروه علمی پایگاه اطلاع رسانی صنعت می باشد که همگی زیر نظر سید حمیدرضا عظیمی است. همواره می توانید از طریق شماره تلفن 02122968244 با تحریریه Myindustry در ارتباط باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا