عمومی

دلیل جذابیت دفتر کار گوگل از نگاه کارمندان+تصاویر

همانطور که احتمالاً شنیده اید، گوگل یکی از بزرگترین شرکت های موفق جهان است که از طرفی جذابترین محل برای کار کردن از نگاه کارمندان نیز می باشد، اما برای اینکه دلیل این امر را بدانید بد نیست تمایز دفاتر کار گوگل با سایر دفاتر را بدانید.

از جمله ویژگی های دفاتر کار گوگل این است که در آن کارکنان می توانند از خدمات استثنایی بسیاری استفاده کنند، به عنوان مثال می‌توانند به طور رایگان بهترین غذاها را سرو کنند و موی سر خود را کوتاه کنند، ورزش کنند یا به کوهنوردی و صخره نوردی بپردازند،  میز کنار استخر و اتاق LEGO، مکان اختصاصی برای بازی با پازل، یک اتاق خنک کننده با پوشش گیاهی، اتاق های هیجان انگیز برای مطالعه کتاب و بسیاری امکانات دیگر که تنها قسمتی از امکاناتی است که این شرکت در اختیار کارمندانش قرار می دهد.

اما در کنار همه این سرویس ها یک نکته در میان قوانین جلب توجه می کند، باوجود اینکه کارمندان می توانند مجانی از غذاهای رستوران سرو کنند اما اجازه ندارند اضافه وزن پیدا کنند!!

وسعت خدمات گوگل باعث شده تا کاربران زیادی از برنامه های نرم افزاری و ابزارهای تکنولوژیکی این غول فناوری استفاده نمایند، بدون شک رسیدن به این نقطه از محبوبیت در دنیا و جذب میلیون ها کاربر در کشورهای مختلف مستلزم فراهم آوردن شرایطی بسیار مطلوب برای انجام کار است.

بدون شک شما به عنوان یک کارمند می توانید آنچه را که دوست دارید در محل کارتان در گوگل داشته باشید.

تصاویری از دفتر کار گوگل

تصاویری از دفتر کار گوگل

تصاویری از دفتر کار گوگل

تصاویری از دفتر کار گوگل

تصاویری از دفتر کار گوگل

تصاویری از دفتر کار گوگل

تصاویری از دفتر کار گوگل

دلیل جذابیت دفتر کار گوگل از نگاه کارمندان+تصاویر

تحریریه پایگاه اطلاع رسانی صنعت

تحریریه پایگاه اطلاع رسانی صنعت، کارِ گردآوری و ترجمه مقالات و همچنین تولید و انتشار اخبار مدیریتی را انجام می دهد. این فعالیت علاوه بر فعالیت گروه علمی پایگاه اطلاع رسانی صنعت می باشد که همگی زیر نظر سید حمیدرضا عظیمی است. همواره می توانید از طریق شماره تلفن 02122968244 با تحریریه Myindustry در ارتباط باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا