اقتصاد جهانی

فوربس پولسازترین مشاغل جهان را معرفی کرد

اگر به دنبال میلیاردر شدن هستید و از طرفی دنبال یک راه ساده هستید، این را در نظر داشته باشید که پولدار شدن از راههای مختلفی امکان پذیر است. گزینه های بسیاری وجود دارد. اما در نظر داشته باشید که صنعت تکنولوژی معمولا بهترین جا برای سرمایه گذاری و پولدار شدن می باشد.

به نقل از فوربس، تکنولوژی در حال حاضر دومین راهی است که میلیاردرهای امریکا را به نان و نوایی رسانده است. ۵۱ نفر از ۴۲۵ نفری که اسمشان در لیست میلیاردرهای جهان قرار دارد (یعنی ۱۲ درصد از میلیاردرهای امریکایی) از راه سرمایه گذاری در همین حوزه به این جایگاه رسیده اند.

البته رتبه اول میلیاردرهای امریکایی به افرادی تعلق دارد که در حوزه های مختلف سرمایه گذاری کرده اند اما از ۱۰ سال پیش تا به امروز، سرمایه گذاری در بخش تکنولوژی به شدت پولساز بوده است و این روند هنوز هم در حال رشد است.

فوربس پولسازترین مشاغل جهان را معرفی کرد

در ادامه به معرفی ۱۰ صنعتی خواهیم پرداخت که به شدت برای آمریکایی ها پولساز بوده است:

۱-سرمایه گذاری های گوناگون: ۱۰۰ میلیاردر

۲- تکنولوژی:۵۱ میلیاردر

۳- رسانه: ۳۷ میلیاردر

۴-  انرژی: ۳۵ میلیاردر

۵- غذا و نوشیدنی: ۳۱ میلیاردر

۶- خدمات: ۳۱ میلیاردر

۷-  مد و خردهفروشی: ۲۸ میلیاردر

۸- املاک:۲۷ میلیاردر

۹- تولید:۱۸ میلیاردر

۱۰-  ورزش: ۱۵ میلیاردر

اما بد نیست بدانید که بخش تکنولوژی در سطح دنیا نیز در جایگاه پنجم قرار دارد، اما عطش امریکایی ها به تکنولوژی در ابعاد دیگری نیز مشخص است.

فوربس پولسازترین مشاغل جهان را معرفی کرد

تحریریه پایگاه اطلاع رسانی صنعت

تحریریه پایگاه اطلاع رسانی صنعت، کارِ گردآوری و ترجمه مقالات و همچنین تولید و انتشار اخبار مدیریتی را انجام می دهد. این فعالیت علاوه بر فعالیت گروه علمی پایگاه اطلاع رسانی صنعت می باشد که همگی زیر نظر سید حمیدرضا عظیمی است. همواره می توانید از طریق شماره تلفن 02122968244 با تحریریه Myindustry در ارتباط باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا