شرکتهای ایرانی

معرفی بهترین مرکز فروش یراق آلات ایران

یراق‌آلات در کنار جنس درب و تکنولوژی ساخت آن، نقش مهمی در عملکرد صحیح، تامین امنیت و زیبایی درب دارند. در بسیاری مواقع، تنها با تعویض یراق‌آلات یا افزودن آن‌ها می‌توانیم کاربری درب، روش بازوبسته‌شدن و متعاقبا امنیت آن را افزایش دهیم. بااین‌حال، بسیار مهم است که این قطعات را از برندهای معتبر با تولیدات باکیفیت تهیه کنیم. درحالی‌که بسیاری از برندهای خارجی در کشور ما حضور رسمی ندارند، خرید از فروشنده‌ای معتبر و خوش‌نام تنها راه تهیه‌ی یراق‌آلات باکیفیت و اصلی است.

یراق آلات

یکی از شناخته‌شده‌ترین فروشنده‌های یراق‌آلات در ایران، شرکت آتی یراق است. در این مقاله، محصولات و خدمات این شرکت را معرفی کرده و روش خرید از آن را بیان می‌کنیم. اگر شما نیز به دنبال خرید یراق‌آلاتی باکیفیت و با قیمت مقرون‌به‌صرفه هستید تا پایان با ما همراه باشید.

قفل و دستگیره آتی یراق

دو مورد از اصلی‌ترین یراق‌آلات که روی بیشتر درب‌ها نصب می‌شوند، قفل و دستگیره هستند. قفل، وظیفه‌ی تامین امنیت ساختمان و بسته نگه‌داشتن درب را برعهده داشته و دستگیره نیز اهرمی برای حرکت درب به‌صورت مکانیکی است.

هر درب به قفل مخصوص خودش نیاز دارد. روی درب‌های ورودی ساختمان معمولا قفل‌های کله‌گاوی و شب‌بند، روی درب ورودی واحد، قفل ضد سرقت یا قفل معمولی توکار به همراه مغزی، روی درب انباری و تراس، قفل مخصوص درب آهنی و روی درب‌های داخلی واحدها نیز قفل درب چوبی نصب می‌شود.

دستگیره نیز انواع مختلفی دارد. روی درب واحد و سرویس های بهداشتی می‌توان دستگیره‌های پلاک یا رزتی نصب کرد. دستگیره‌ی پلاک از نظر ظاهر، شبیه به دستگیره‌های معمولی و مستطیلی است؛ اما دستگیره‌ی رزتی، دوتکه است. این دستگیره که در سال های اخیر به دلیل طراحی مدرن و زیبایش بسیار محبوب شده، قسمت اهرم را از قسمت ورودی کلید جدا کرده است.

شرکت آتی یراق با واردات انواع دستگیره و قفل از بهترین برندهای خارجی و نیز برندهای ایرانی، یکی از جامع‌ترین فروشگاه‌های اینترنتی کشور در این زمینه است. محصولات این شرکت از نظر طرح و رنگ نیز متنوع بوده و می‌توانند با هر سبک از طراحی دکوراسیون و درب سازگار باشند. انواع دستگیره‌ی پلاک، رزتی، گرد و قفل‌های آکس، سوئیچی و قفل با زبانه‌ی تخت از جمله محصولات آتی یراق هستند.

دیگر یراق آلات درب

یراق‌آلات درب تنها به قفل و دستگیره محدود نمی‌شوند. دیگر قطعه‌ی مهم درب که حرکت مکانیکی نرم، اتصال محکم به چارچوب و امنیت آن را تامین می‌کند، لولاست. لولای درب، بسته به‌اندازه و جنس آن و نیز انتظارات امنیتی، در انواع مختلفی تولید می‌شود. به عنوان مثال، لولای درب ضد سرقت به‌صورت توکار بوده و دسترسی به آن از بیرون بسیار دشوار است. این در حالی است که لولای درب‌های معمولی را می‌توان از بیرون مشاهده کرد.

یکی از مهم ترین ویژگی‌هایی که لولا باید داشته باشد، تحمل وزن است. هرچه درب سنگین‌تر و بزرگ‌تر باشد به لولایی قوی‌تر نیاز خواهید داشت. قدرت لولا، علاوه بر جنس به طول و قطر آن نیز بستگی دارد.

شرکت آتی یراق، تمامی انواع لولا را در وب سایت خود با واردات از برندهای خارجی مانند SAFTEY و GEMAC و همکاری با برندهای ایرانی مانند حامد و آرکا تامین می‌کند. لولاهای قابلمه‌ای، تخت و پروانه‌ای، پرکاربردترین این لولاها هستند.

یراق آلات

آرام بند

یکی از مهم ترین یراق‌آلات درب‌های ساختمانی امروزی، آرام‌بند است. این قطعه کمک می‌کند که درب به شکلی مطمئن، بدون نیاز به نیروی انسانی و اتلاف وقت بسته‌شده و از وارد آمدن ضربه به درب و دیگر یراق‌آلات، جلوگیری می‌کند. آتی یراق، انواع آرام‌بند با برندهایی نظیر KING، ADLER، BELLA و بهسازان را در انواع دو و سه‌سرعته به فروش می رساند. هرچه تعداد ایست‌های آرام‌بند بیشتر باشد، درب به شکلی مطمئن‌تر و آرام‌تر بسته خواهد شد.

یراق آلات ضد حریق

یراق‌آلات ضد حریق خود به دو دسته تقسیم می‌شوند:

  • یراق‌آلات درب‌های معمولی که در برابر حریق مقاوم هستند
  • یراق‌آلات مخصوص درب‌های ضد حریق

ویژگی اصلی هر دو دسته این است که در شرایط حریق و افزایش دما، همچنان عملکرد مطلوب خود را حفظ کرده و مانع از انتشار حریق و دود به قسمت‌های درگیرنشده‌ی ساختمان می‌شوند. آتی یراق، این محصولات را با واردات از برندهای برتری که همگی دارای گواهی‌نامه‌های لازم از سازمان های ملی و بین‌المللی آتش‌نشانی و ایمنی هستند، تامین می‌کند. نمونه‌هایی از این محصولات عبارتند از:

  • دستگیره، چفت و کلونی، لولا و قفل ضد حریق استیل از برندهایی نظیر LIKCOO و VISTA
  • دستگیره‌ی آنتی‌پنیک میله‌ای یا فشاری خروج اضطراری از برندهایی مانند ISEO و STRONG
  • جک آرام‌بند ضد حریق

یراق آلات درب پارکینگ

امروزه، درب‌های پارکینگی با روش‌هایی بسیار پیچیده‌تر از گذشته کار می‌کنند. انواع درب‌های ریلی، سکشنال، فولدآپ، کرکره‌ای، رول‌آپ و معمولی یک یا دولنگه از معروف‌ترین درب‌های پارکینگی هستند که هریک به یراق‌آلات مخصوص خودشان نیاز دارند. مهم‌ترین این یراق‌آلات شامل موارد زیر می‌شوند:

  • بازوها و یراق‌آلات مربوط به جک پارکینگ
  • یراق‌آلات درب ریلی شامل ریل، چرخ، قرقره، هدایتگر، آویز و غیره
  • انواع لولا

یکی از شناخته‌شده‌ترین برندهای دنیا در زمینه‌ی یراق‌آلات درب پارکینگی و به‌طورکلی درب اتوماتیک، برند COMBI‌ ایتالیاست که آتی یراق، محصولاتش را به فروش می رساند.

روش خرید از آتی یراق

برای خرید محصولات شرکت آتی یراق می‌توانید از طریق وب‌سایت این شرکت به آدرس https://atiyaragh.com یا تماس با شماره تلفن ۰۲۱۸۸۸۰۸۱۱۱ اقدام کنید. کارشناسان این شرکت، آماده‌ی ارائه‌ی مشاوره‌ی خرید به شما در تمامی روزها و ساعات کاری هفته هستند. از دیگر مزایای خرید یراق‌آلات از آتی یراق نیز می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • خدمات پس از فروش اصلی
  • ارائه‌ی خدمات نصب و تعمیرات
  • قیمت‌های مقرون‌به‌صرفه با توجه به تامین کالا به‌صورت مستقیم از تولیدکننده
  • پرداخت امن و آسان
  • ارائه‌ی توضیحات کامل در صفحات مربوط به هر محصول
  • ارسال به سراسر کشور در کوتاه‌ترین زمان ممکن با تضمین امنیت ارسال
  • بازپس‌گیری کالا با شرایط مشخص

یراق آلات

سخن آخر

عملکرد صحیح هر درب منوط به نصب یراق‌آلات مناسب و باکیفیت روی آن است. مهم ترین این یراق‌آلات، شامل دستگیره، قفل، لولا، آرام‌بند و برای درب‌های پارکینگی شامل انواع ریل، چرخ و قرقره، لولا و نیز یراق‌آلات ضد حریق می‌شوند. شرکت آتی یراق، یکی از اصلی‌ترین مراکز فروش انواع این قطعات در کشور ما با برندهای برتر ایرانی و خارجی و نیز خدمات پس از فروش است.

تحریریه پایگاه اطلاع رسانی صنعت

تحریریه پایگاه اطلاع رسانی صنعت، کارِ گردآوری و ترجمه مقالات و همچنین تولید و انتشار اخبار مدیریتی را انجام می دهد. این فعالیت علاوه بر فعالیت گروه علمی پایگاه اطلاع رسانی صنعت می باشد که همگی زیر نظر سید حمیدرضا عظیمی است. همواره می توانید از طریق شماره تلفن 02122968244 با تحریریه Myindustry در ارتباط باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا