مدیریت فروش و بازاریابی
تناسب فرهنگی تبلیغات at&t
برقراری ارتباط با مخاطبان بدون شک از اهداف یک تبلیغ است. قطعاً طراحی تبلیغات برای جامعه ی هدف نیازمند شناخت از آن گروه است. شرکت at&t که از شرکتهای پیشرو در بازار خدمات مخابراتی است، در بیش از ۲۰۰ کشور جهان خدمات ارائه می دهد. at&t در کمپینی که در کشورهای مختلف اجرا شده است، با استفاده از فرهنگ و تاریخ هر کشور، پیام تبلیغاتی خود را به مخاطبانش رسانده است. در ادامه تصاویر مربوط به این کمپین تبلیغاتی آمده است.
at&t در هند

at&t در باهاما

at&t در استرالیا

at&t در برزیل

at&t در کانادا

at&t در چین

at&t در مصر

at&t در کاستاریکا

at&t در چین

at&t در انگلیس

at&t در فرانسه

at&t در ژاپن

at&t در مکزیک

at&t در مراکش

at&t در مکزیک

at&t در هلند

at&t در نروژ

at&t در پاراگوئه

at&t در آفریقای جنوبی

at&t در بریتانیا

at&t در ژاپن

at&t در روسیه



