- یادداشتهای مدیریتی
- اقتصاد مدیریت
مفهوم عقلانیت در اقتصاد
از ضروریات نظریهپردازی در هر موضوعی و از جمله در رابطه با اقتصاد توجه به پیش فرضها و بنیانهای فلسفی…
بیشتر بخوانید » - عمومی
چهارمین استارتاپ ویکند تهران تا ساعاتی دیگر در دانشگاه امیرکبیر
استارتاپ ویکند چهارم در دانشگاه امیرکبیر
بیشتر بخوانید » - یادداشتهای مدیریتی
چند نکته برای صنعت، معدن و تجارت از زبان رییس کمیسیون صنایع اتاق بازرگانی ایران
سال ۹۲ در حالی به نام «حماسه اقتصادی و حماسه سیاسی» نامگذاری شد که برای تحقق آن در بخشهای صنعت،…
بیشتر بخوانید » - یادداشتهای مدیریتی
عصر ظهور داده های بزرگ در کسب و کار
به ندرت میتوان فروشندهای را در حوزه فناوری اطلاعات یافت که راهکاری نرمافزاری در این زمینه نداشته یا حداقل استراتژی…
بیشتر بخوانید » - تئوریهای مدیریت
نگاهی جدید به تحولات سازمانی
آیا کسبوکار وارد دوران جدیدی شده است؟ و آیا این به آن معنی است که پارادایمهای جاافتاده در عرصه تحول…
بیشتر بخوانید » - یادداشتهای مدیریتی
مشتری را به گونه ای متفاوت در اولویت قرار دهید
ایده موفق کولنی، بیانکننده این است که تصور و برداشت افراد از خلاقیت، مشخص و ثابت نیست. پروفسورهایاگریوا رائو فارغالتحصیل…
بیشتر بخوانید » - مدیریت فروش و بازاریابی
نخستین گام در برندسازی
امروزه بسیاری از بنگاههای ایرانی به درستی بر اهمیت برندسازی و تاثیر شگرف آن بر تصمیم خرید مشتریان پیبردهاند. با…
بیشتر بخوانید » - مدیریت فروش و بازاریابی
کمپین تبلیغاتی تویوتا در مارس ۲۰۱۳
تویوتا به عنوان یکی از بزرگترین و موفقترین کمپانی های تولیدکننده خودرو بری تبلیغاتش هم با بزرگ ها کار می…
بیشتر بخوانید » - فناوری اطلاعات
چهارمین استارتاپ ویکند تهران در دانشگاه امیرکبیر
چهارمین استارتاپ ویکند تهران از تاریخ ۱۱ الی ۱۳ اردیبهشت ماه سال جاری به میزبانی دانشگاه صنعتی امیرکبیر تهران برگزار…
بیشتر بخوانید »