- مدیریت فروش و بازاریابی
اسپانسرینگ : کلید بازاریابی قدرتمند
اسپانسرینگ یکی از فرمهای بازاریابی است که به سرعت در حال رشد و گسترش است، برخی از آمارها نشان می…
بیشتر بخوانید » - شرکتهای ایرانی
پایان سومین استارتاپ ویکند تهران
سومین دوره استارت آپ ویکند تهران توسط شرکت خاورزمین سیستم کیش و به میزبانی دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار شد که…
بیشتر بخوانید » - یادداشتهای مدیریتی
آسیب پذیریِ افراد مضطرب در دریافت مشاوره
انتخاب بهترین روش درمان برای یک بیماری، ایجاد یک طرح مناسب برای سرمایه گذاری پسانداز بازنشستگی و انتخاب مطلوبترین مسیر…
بیشتر بخوانید » - تئوریهای مدیریت
چه زمانی شایعه پراکنی در سازمان مفید است
همه ما یاد گرفتهایم که شایعهپراکنی نه تنها یک عمل نابهنجار محسوب میشود، بلکه احتمالا باعث جریحهدار شدن احساسات شده…
بیشتر بخوانید » - مدیریت فروش و بازاریابی
واکنش نادرست مدیر در مواجهه با تلاطم بازار
هر شرکتی با انتخابهای دشواری مواجه میشود، به ویژه وقتی که اقتصاد با رکود مواجه است یا بدتر از آن…
بیشتر بخوانید » - مدیریت فروش و بازاریابی
استفاده از ایده سوپرمن در تبلیغ بانک سرمایه
بانکها بخش قابل توجهی از تبلیغات را در فضای کسب و کار ایران به خود اختصاص داده اند و به…
بیشتر بخوانید » - یادداشتهای مدیریتی
تجربه یا تخصص، مدیران کدام را نیاز دارند؟
خیلیها میگویند داشتن تخصص در حوزه کاری شما یک ویژگی حیاتی است؛ اما فردی مثل ریچارد برنسون میتواند این عقیده…
بیشتر بخوانید » - یادداشتهای مدیریتی
شفافیت شما، کیفیت مدیریت شما را بالا می برد
ما انسان هستیم و مرتکب اشتباه میشویم؛ اما مهم این است به خود یادآوری کنیم که شفافیت و صادق بودن…
بیشتر بخوانید » - مدیریت فروش و بازاریابی
هفت نکته کلیدی برای موفقیت برندسازی از طریق اسپانسرینگ
اسپانسرینگ را باید یکی از ابزارهای مهم در ارتباطات یکپارچه بازاریابی دانست، که امروزه بسیار مهم و پراهمیت تلقی می…
بیشتر بخوانید » - مدیریت فروش و بازاریابی
چه زمانی حق با مشتری نیست؟
جمله «همیشه حق با مشتری است» را به قدری زیاد شنیدهاید که به نظر میرسد حقیقتی محض باشد. اما آیا…
بیشتر بخوانید »