- تئوریهای مدیریت
نگاهی جدید به تحولات سازمانی
آیا کسبوکار وارد دوران جدیدی شده است؟ و آیا این به آن معنی است که پارادایمهای جاافتاده در عرصه تحول…
بیشتر بخوانید » - یادداشتهای مدیریتی
مشتری را به گونه ای متفاوت در اولویت قرار دهید
ایده موفق کولنی، بیانکننده این است که تصور و برداشت افراد از خلاقیت، مشخص و ثابت نیست. پروفسورهایاگریوا رائو فارغالتحصیل…
بیشتر بخوانید » - مدیریت فروش و بازاریابی
نخستین گام در برندسازی
امروزه بسیاری از بنگاههای ایرانی به درستی بر اهمیت برندسازی و تاثیر شگرف آن بر تصمیم خرید مشتریان پیبردهاند. با…
بیشتر بخوانید » - مدیریت فروش و بازاریابی
کمپین تبلیغاتی تویوتا در مارس ۲۰۱۳
تویوتا به عنوان یکی از بزرگترین و موفقترین کمپانی های تولیدکننده خودرو بری تبلیغاتش هم با بزرگ ها کار می…
بیشتر بخوانید » - فناوری اطلاعات
چهارمین استارتاپ ویکند تهران در دانشگاه امیرکبیر
چهارمین استارتاپ ویکند تهران از تاریخ ۱۱ الی ۱۳ اردیبهشت ماه سال جاری به میزبانی دانشگاه صنعتی امیرکبیر تهران برگزار…
بیشتر بخوانید » - یادداشتهای مدیریتی
واکاوی پدیده مدرک طلبی در جامعه امروز ایران
مدرکطلبی مثل خوره به جان جامعه ایرانی افتاده است. همگان میخواهند عنوانی داشته باشند؛ فقط عنوان آقا و خانم دیگرجانفرسا…
بیشتر بخوانید » - بازاریابی اینترنتی
خصوصیات یک بازاریابی اینترنتی موفق
ا نگاهی به کسب و کارهای اینترنتی و بازاریابان موفق در این حوزه میتوان عادات و رفتارهایی مشابه در میان…
بیشتر بخوانید » - یادداشتهای مدیریتی
چالشهای اصلی پیشرفت اقتصادی ایران
چنانچه مبانی فکری و ذهنی جامعه برای پیشرفت اقتصادی درست باشد، نظام اجتماعی و سیاسی دولت را زمینهساز و خدمتگزار…
بیشتر بخوانید » - مدیریت فروش و بازاریابی
نگاهی به تبلیغ سامسونگ Galaxy S III
تبلیغ ویدئویی سامسونگ برای Galaxy S III که به طور مشخصی، برتریهای گالاکسی را بر رقیب آمریکایی اش IPhone نشان…
بیشتر بخوانید » - مجله الکترونیکی
الفبای بازاریابی (۱)
کتاب الکترونیکی «الفبای بازاریابی - قسمت اول» تلاش نموده است تا با زبانی ساده و ساختاری کاربردی به معرفی اصول…
بیشتر بخوانید »