یادداشت‌های مدیریتی

ویدیوی مدیریتی : نکات بازاریابی که از فیزیک آموختم

آقای دن کوبلی، یکی از سخنرانان در زمینه بازاریابی است که از مدیران بازاریابی گوگل در منطقه اروپا می باشد. در این ویدیوی ۸ دقیقه ای او در مورد بازاریابی و فیزیک صحبت می کند، دو مقوله ای که در ظاهر هیچ ارتباطی با یکدیگر ندارند، اما او در این ویدیو که می تواند با زیرنویس فارسی آن را مشاهده کنید، از شباهتهایی که بین بازاریابی و فیزیک می تواند وجود داشته باشد برای شما صحبت می کند.

دن می خواهد با استفاده ازقانون دوم نیوتون، اصل عدم پایداری هایزنبرگ و روش تحقیق در علم و اصل دوم ترمودینامیک برخی از اصول کار با برند را برای ما توضیح دهید.

ویدیوی مدیریتی : بازاریابی و فیزیک (دن کوبلی)

بازاریابی و فیزیک

این ویدیوی ۸ دقیقه ای که تنها ۲۸ مگابایت حجم دارد، دارای زیرنویس فارسی است و می توانید آن را همینجا تماشا کنید و یا از لینک موجود در انتهای صفحه دانلود نمایید.

دانلود ویدیوی مدیریتی نکات بازاریابی که از فیزیک آموختم

حجم ۲۸ مگابایت

سید حمیدرضا عظیمی

سید حمیدرضا عظیمی، دانش آموخته مهندسی صنایع دانشگاه صنعتی امیرکبیر در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی با گرایش بازاریابی از دانشگاه شهید بهشتی و دکتری مدیریت از دانشگاه علامه طباطبایی که از سال 1382 فعال فضای تجارت الکترونیک بوده و هم اکنون از مدرسین مدیریت بازاریابی و به طور مشخص بازاریابی اینترنتی (Digital Marketing) است. رزومه کامل من را اینجا ببینید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا