شرکتهای ایرانی

ساید چنل گرینکو و کاربرد های آن

ساید چنل گرینکو و کاربرد های آن

ساید چنل گرینکو یکی از دستگاه های مهم و کاربردی است که در صنایع مختلف بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. از این دستگاه برای انتقال هوا استفاده می شود. مکانیزم کار بلوئر ساید چنل گرینکو از طریق فشار دمش و مکش صورت می گیرد.

ساید چنل گرینکو و کاربرد های آن

ساید چنل گرینکو و کاربرد های آن

این دستگاه که با نام ورتکس پمپ و پمپ دمنده نیز شناخته می شود در انواع مختلف با ویژگی های متفاوتی طراحی و تولید می شود تا افراد بتوانند با توجه به نیاز های خود بهترین مدل را خریداری کرده و از آن استفاده کنند. شما می توانید انواع مختلف دستگاه بلوئر ساید چنل گرینکو را با بهترین کیفیت و قیمت اقتصادی از شرکت آریا گشتاور مانا تهیه کنید.

آشنایی با ساید چنل گرینکو

دستگاه های پمپ دمنده از تنوع بسیار بالایی برخوردار هستند و در انواع مدل های مختلف با ابعاد گوناگون تولید می شوند. تفاوت عمده این دستگاه ها در تعداد پروانه (یک پروانه، دو پروانه و سه پروانه) و فاز (تک فاز، سه فاز) با هم تفاوت دارند. بلوئر گرینکو دستگاهی است که با هدف جابه‌جایی هوا از طریق روش جا به جایی غیر مثبت بکار گرفته می شود. پمپ هواده گرینکو دارای ساختار ساده بوده و استفاده از آن بسیار راحت است. این محصول به دلیل ویژگی های منحصر به فردی که دارد در صنعت کاربرد زیادی دارد.

مزایا و ویژگی های پمپ دمنده

دستگاه ساید چنل گرینکو به دلیل مکانیزم خاص و منحصر به فردی که دارد یک محصول بسیار کاربردی است و شما می توانید در زمینه های مختلف از آن استفاده کنید. برخی از مزایا و ویژگی های پمپ دمنده گرینکو را در لیست زیر برای شما نام برده ایم.

  • قیمت اقتصادی کیفیت بالا و طول عمر زیاد
  • برخورداری از تنوع مدل بالا
  • بازدهی بالا
  • ابعاد و اندازه های مناسب
  • برخورداری از وزن کم و حجم پایین
  • سهولت تعمیر
  • نگهداری آسان
  • تولید جریان هوایی یکنواخت و بدون پالس
  • استهلاک پایین
  • امکان دسترسی و خرید آسان دستگاه
  • در دسترس بودن قطعات آن
  • ایجاد آلودگی صوتی پایین
  • و…

همان طور که مشاهده کردید با خرید دستگاه ساید چنل گرینکو از شرکت آریا گشتاور مانا می توانید از مزایا و ویژگی های بی شمار این محصول در صنعت کاری خود بهره مند شوید.

کاربرد بلوئر گرینکو در صنایع مختلف

پمپ دمنده به دلیل ویژگی و مزایا بسیار زیادی که در زمینه های مختلفی ایجاد می کند، بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. به طوری که ورتکس پمپ یا پمپ بلوئر را به عنوان یکی از مهم ترین و پر کاربرد ترین دستگاه ها می دانند.

از ساید چنل گرینکو در زمنیه های مختلف نظیر صنایع غذایی، صنایع بسته بندی، صنایع تولید سیمان،  پرورش ماهی، صنایع تولید کاغذ و مقوا، تصفیه آب و فاضلاب، صنایع خودروسازی، تولید کاشی و سرامیک و… استفاده می کنند.

ساید چنل گرینکو و کاربرد های آن

مزایا و ویژگی های پمپ دمنده

 

اجزا تشکیل دهنده ساید چنل گرینکو

برای طراحی و ساخت یک دستگاه ساید چنل گرینکو، قطعات مختلفی به کار گرفته می شود. بسته به نوع و مدل این محصول، ممکن است از اجزا مختلف و متفاوتی در ساخت آن استفاده شده باشد. اما به طور کلی اجزا اصلی تشکیل دهنده ساید چنل گرینکو و وظیفه آن ها عبارت اند از:

  • پروانه

این قطعه معمولاً از جنس آلومینیوم ساخته شده و از پره های محیطی اطراف برخوردار است. همچنین پروانه ها بسیارسبک بوده و از مقاوم خوبی نیز برخوردارند. به همین دلیل کارایی بسیار بالایی از خود نشان می دهند.

  • هوزینگ یا پوسته

هوزینگ محل قرارگیری و چرخش پروانه است. توجه داشته باشید که ساختار پوسته تأثیر مستقیمی در خنک سازی پروانه دارد.

  • الکتروموتور (موتور الکتریکی)
  • الکتروموتور وظیفه تولید نیروی محرکه مورد نیاز برای چرخش پروانه را بر عهده دارد. در واقع پروانه بر روی شفت الکتروموتور قرار گرفته و هم سرعت با آن میچرخد.
  • لوله ورودی

لوله ورودی یکی دیگر از اجزا مهم بلوئر گرینکو است. در واقع هوا یا گاز از طریق این مجرا به فضای داخل دستگاه وارد می شود. برای جلوگیری از ورود ذرات جامد به هوزینگ و پیشگیری از آسیب دیدن آن، میتوانید در قسمت ورودی لوله فیلتر نصب کنید.

  • لوله خروجی

هوا یا گاز خروجی از هوزینگ، از طریق لوله خروجی از پمپ هوا خارج میشوند.

انواع بلوئر ساید چنل گرینکو

همان طور که پیش تر نیز گفتیم مدل های مختلفی از این پمپ ها طراحی و ساخته می شوند و شما می توانید با توجه به نیاز خود به خرید هر یک از این مدل ها اقدام کنید. ساید چنل گرینکو تک مرحله، ساید چنل دو مرحله ای، پمپ هواده گرینکو سه مرحله ای، کمپرسور گرینکو و پمپ هواده سه پروانه معروف ترین وپرکاربرد ترین نوع این محصولات هستند. شما میتوانید هر یک از محصولات ذکر شده را از مجموعه آریا گشتاور مانا تهیه کنید. همچنین می توانید نسبت به خرید مدل های دیگر این بلوئر گرینکو اقدام کنید.

ساید چنل گرینکو و کاربرد های آن

انواع ساید چنل گرینکو

نحوه انتخاب و تهیه بلوئر ساید چنل

از آنجایی که این محصولات دارای تنوع بالایی هستند ممکن است افراد در هنگام انتخاب یک مدل مناسب برای خود دچار شک و تردید شوند. از این رو در این بخش نکات مهمی را برای شما بیان خواهیم کرد تا بتوانید انتخاب درست و منطقی داشته باشید.

در واقع برای انتخاب یک پمپ دمنده مناسب لازم است تا فشار و دبی مورد نیاز خود را مشخص کنید. این دو پارامتر مهم ترین مشخصات فنی یک پمپ هواده هستند. پس از تعیین این دو مشخصه لازم است تا کیفیت دستگاه ها و برند تولید کننده آن ها را نیز بررسی کرده و از یک شرکت مطمئن محصول خود را تهیه کنید تا پمپ خریداری شده بتواند کارایی مد نظر شما را داشته باشد.

ساید چنل گرینکو و کاربرد های آن

نحوه انتخاب و تهیه ورتکس پمپ و بلوئر گرینکو

شایان ذکر است که شما می توانید با کارشناسان مجموعه آریا گشتاور مانا تماس برقرار کرده و از نفرات متخصص این زمینه جهت خرید انواع تجهیزات همچون بلوئر صنعتی، سایدچنل، بلوئر ارزن و… مشاوره بگیرید. تا از انتخاب خود مطمئن شوید.

نحوه خرید ساید چنل گرینکو

شما میتوانید به سایت مجموعه آریا گشتاور مانا مراجعه کرده و در بین انواع مختلفی از ساید چنل ها محصول دلخواه خود را انتخاب کنید. شایان ذکر است که محصولات موجود در سایت شرکت آریا گشتاور مانا توسط برترین برند های این حوزه طراحی و تولید شده اند. از این رو کیفیت و طول عمر بسیار زیادی داشته و شما میتوانید به مدت زمان طولانی از آن ها استفاده کنید. همچنین محصولات این مجموعه نسبت به محصولات مشابه سایر فروشگاه ها، از قیمت های مناسب تری برخوردار است. از این رو شما با تهیه محصولات مجموعه آریا گشتاور مانا علاوه بر خرید یک محصول با کیفیت، هزینه کمتری میپردازید.

کلام آخر

ساید چنل گرینکو یکی از وسیله های مورد نیاز برای صنایع مختلف است و در زمینه های بسیارگوناگونی کاربرد دارد. اگر شما هم بنا به هر دلیلی به خرید و استفاده از پمپ دمنده نیاز داشتید میتوانید بامراجعه به سایت آریا گشتاورمانا محصول خود را تهیه کنید. به دلیل تنوع بالای این محصولات، در انتخاب و تهیه پمپ هواده گرینکو حتماً باید دقت بالایی به خرج دهید تا یک محصول مناسب با نیاز خود تهیه کرده باشید همچنین شما می توانید بسته به نیاز خود از دیگر محصولات آریا گشتاور مانا همچون روتس بلوئر گریتک و… هم انتخاب کرده و خرید خود را ثبت کنید.

تحریریه پایگاه اطلاع رسانی صنعت

تحریریه پایگاه اطلاع رسانی صنعت، کارِ گردآوری و ترجمه مقالات و همچنین تولید و انتشار اخبار مدیریتی را انجام می دهد. این فعالیت علاوه بر فعالیت گروه علمی پایگاه اطلاع رسانی صنعت می باشد که همگی زیر نظر سید حمیدرضا عظیمی است. همواره می توانید از طریق شماره تلفن 02122968244 با تحریریه Myindustry در ارتباط باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا