شرکتهای ایرانی

مقایسه همه جانبه اسکرابر برقی و اسکرابر باتری دار

اسکرابر که در ردیف تجهیزات نظافتی صنعتی قرار می‌گیرد، بسیار مورد توجه صاحبان صنایع و مراکز مختلف قرار گرفته است. اسکرابرها با توجه به مزایای فراوانی که در نظافت مکان های وسیع دارند، دارای انواع مختلفی هستند. اسکرابرهای برقی و باتری دار از این جمله می‌باشند. در این متن به بررسی مقایسه این دو محصول پرداخته و درباره نکات مهمی که باید قبل از خرید به آنها توجه داشت، اشاره می‌کنیم.

ویژگی های اسکرابر برقی

مبحث مقایسه اسکرابر باتری دار و برقی را با بررسی ویژگی های اسکرابر برقی ادامه می‌دهیم. اسکرابرهای برقی که به آن ها اسکرابر کابلی نیز می‌گویند، دارای شاسی مقاوم با روکش اپوکسی هستند. لذا این محصولات بسیار در برابر نم و رطوبت مقاوم می‌باشند. از دیگر ویژگی های مهم اسکرابر برقی دارا بودن سیستم قطع کن است. بدین معنی که دستگاه اگر با مانعی برخورد کند، به صورت خودکار قطع می‌شود. جالب اینکه این دستگاه برای عوض کردن برس و تی نیازی به ابزار ندارد. ضمن اینکه تخلیه آب کثیف به وسیله شلنگ انجام شده و به راحتی می‌توان مخزن را جدا کرد. اسکرابر برقی نیز دارای صدای کمی است.

ویژگی های اسکرابر باتری دار

قبل از اینکه به مقایسه اسکرابر باتری دار و برقی بپردازیم، اجازه می‌خواهیم درباره هر یک از ویژگی‌های اسکرابر‌ باتری‌ دار و برقی توضیحاتی ارائه بدهیم. اسکرابرهای باتری‎دار برای فضاهایی که دارای مساحت بسیار زیادی هستند، بسیار مناسب می‌باشد. در واقع با کمک گرفتن از این نوع دستگاه نیازی به پریز برق نیست. جالب اینکه اسکرابرهای باتری دار را می‌توان در دو نوع دستی و سرنشین دار نیز تهیه کرد. از آنجایی که اسکرابر باتری دار دارای مخزن می‌باشند، از راندمان بالایی برخوردار هستند. برس های عریض، مخازن بزرگ، توانایی تبدیل برس دیسکی با غلطکی جهت تمیز کردن زباله در هنگام شستشو از دیگر ویژگی های این محصول می‌باشند. ناگفته نماند، این محصول بسیار بی صدا کار می‌کند.

مقایسه اسکرابر باتری دار و برقی

مقایسه اسکرابر برقی و باتری دار

در ادامه، به مقایسه اسکرابر باتری دار و برقی می‌پردازیم. انتخاب هر یک از این دو محصول می‌تواند موضوعی سخت و چالش برانگیز باشد. اسکرابرهای شارژی و برقی هر یک دارای مزایا و معایبی هستند. مواردی را که می‌توان با توجه به آنها این دو محصول را مورد مقایسه قرار داد، عبارت هستند از محدودیت کاری و قابلیت مانور. همچنین، می‌توان این دو دستگاه را از نظر وزن و میزان صدا نیز مورد مقایسه قرار داد. هزینه، نحوه نگهداری و عمر مفید نیز از دیگر مواردی هستند که می‌توان این دو دستگاه را با هم سنجید. اسکرابر برقی از آنجا که به پریز نیاز دارند، شعاع کمتری را در مقایسه با اسکرابرهای شارژی تمیز می‌کنند. همچنین اسکرابرهای برقی به خاطر وجود سیم، قابلیت مانور بالایی ندارند. این محصول در مکان های کوچک و پر تردد به آسانی قابل جابجایی نیست. در حالیکه اسکرابر شارژی فضای بیشتری را به آسانی تمیز می‌کند.

همچنین در مقایسه اسکرابر باتری دار و برقی باید به وزن آنها نیز توجه داشت. اسکرابرهای برقی بسیار سبک تر از نوع باتری دار آن طراحی شده است. اسکرابرهای باتری دار به خاطر وجود باتری سنگین تر هستند. از نظر میزان صدا نیز اسکرابرهای برقی به دلیل وجود موتور صدای بیشتری را تولید می‌کنند. اسکرابرهای برقی از نظر هزینه بسیار مقرون به صرفه تر از نوع شارژی هستند. اسکرابر باتری دار به خاطر وجود باتری از قیمت بالاتری برخوردار می‌باشند. ضمن اینکه اسکرابرهای برقی به نگهداری کمتری نیاز داشته و تعمیر آنها راحت تر است. در حالیکه اسکرابرهای شارژی به دلیل تعویض باتری در طول زمان نگهداری از آنها سخت می‌باشد. در نهایت اینکه اسکرابر برقی در مقایسه با نوع شارژی از عمر مفید طولانی تری برخوردار است. این موضوع درباره اسکرابرهای شارژی صدق نمی‌کند چرا که باتری دارای عمری محدود است و پس از مدتی نیاز به تعویض خواهد داشت.

مقایسه اسکرابر برقی و اسکرابر باتری دار

 

هر دو مدل برقی و باتری دار ویژگی های خاص خود را دارند که آنها را منحصر به فرد می‌کند و باید از شرکتی که قصد خرید دارید مشاوره های لازم را دریافت کنید، این مقاله صرفاً جهت آشنایی بیشتر شما با این محصولات پیش از خرید نوشته شده است.

نکات مهم پیش از خرید دستگاه های اسکرابر

یکی از نکات مهم قبل از خرید اسکرابرها، مقایسه اسکرابر باتری دار و برقی است. در این متن به صورت مفصل در این باره با شما گفتگو کردیم. با این همه خوب است، قبل از انتخاب دستگاه مورد نظر حتما به نوع برند و سابقه شرکت تولید کننده آن توجه داشته باشید. مسلما برندهایی که در حوزه تولید و طراحی اسکرابرهای صنعتی فعالیت دارند، دارای سابقه طولانی و فروش بالایی هستند. از همین رو، برندهای نامی را می‌توان به عنوان یک اصل قابل اعتماد و با کیفیت پذیرفت. یکی دیگر از نکات مهم، بررسی ویژگی ها و عملکرد نوع محصولی است که می‌خرید. پیشنهاد ما این است که حتما از قبل درباره نیازهای خود و نوع محیطی که قرار است از اسکرابر برقی یا باتری دار استفاده کنید، توجه نمایید. بررسی نوع سطوح (موکت، سرامیک، سنگ، کفپوش و غیره) از جمله نکات مهم قبل از خرید دستگاه اسکرابر می‌باشند. همچنین میزان مساحت فضای مورد نظر را هنگام خرید با کارشناسان فروش در میان بگذارید.

مقایسه اسکرابر باتری دار و برقی در زمینه میزان تولید صدا و تعداد دفعات نظافت در روز نیز اهمیت زیادی دارد. توجه به نوع برس ها، امکانات، ظرفیت مخازن، سیستم رانندگی و عمر باتری از دیگر فاکتورهای مهمی می‌باشند که باید به آنها قبل از خرید توجه داشت. ضمن اینکه قبل از خرید حتما به گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش نیز نکات مهمی هستند که نباید آنها را از نظر دور نگه داشت. بررسی قیمت و نظرات مشتری ها نیز کمک می‌کنند تا شما هنگام خرید بهترین اسکرابر برقی یا باتری دار را انتخاب نمایید.

نتیجه گیری

مقایسه اسکرابر باتری دار و برقی می‌تواند خریدی خوب و خاطره انگیزی را برای شما رقم بزند. در این متن ضمن بررسی اسکرابرهای برقی و باتری دار، هر یک از ویژگی های آنها را مورد بررسی قرار دادیم. این مقایسه در زمینه های نوع عملکرد، توان انجام کار، شعاع کاری و غیره انجام شد. در نهایت به برخی از فاکتورهای مهم که باید در هنگام خرید به آنها توجه داشت، اشاره کردیم. توجه به برند تولید کننده، عمر مفید باتری و دستگاه، خدمات پس از فروش و گارانتی از جمله مواردی بودند که در این زمینه مورد بررسی قرار گرفتند. با مطالعه این متن و نکات مهم و ارزنده ای که در خصوص هر یک از اسکرابر باتری دار و برقی مطرح شد، انتخاب یک اسکرابر مناسب و حرفه ای کار سختی نخواهد بود.

تحریریه پایگاه اطلاع رسانی صنعت

تحریریه پایگاه اطلاع رسانی صنعت، کارِ گردآوری و ترجمه مقالات و همچنین تولید و انتشار اخبار مدیریتی را انجام می دهد. این فعالیت علاوه بر فعالیت گروه علمی پایگاه اطلاع رسانی صنعت می باشد که همگی زیر نظر سید حمیدرضا عظیمی است. همواره می توانید از طریق شماره تلفن 02122968244 با تحریریه Myindustry در ارتباط باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا