مدیریت فروش و بازاریابی

بانکها و ۱۰ شعار تبلیغاتی برتر سال ۲۰۰۸

معمولاً لیستهای برترین ها و بهترین ها، برای خوانندگان دارای جذابیت است. لیستهایی مثل لیست ثروتمندترین افراد که forbes هر ماه و هر سال گزارش می دهد یا پردرآمدترین بازیگران هالیوود و … از جمله ی لیستها پرطرفدار دنیا هستند. اما شاید تا به حال لیستی از برترین شعارهای تبلیغاتی را ندیده باشید !

هر ساله مجله TIME لیستی را به نام « Top 10 Everything » منتشر می کند که در آن ۱۰ تا از بهترین های موضوعات بسیار متنوع را معرفی می کند. لیستی که شامل بسیاری از شاخصهای جدی و مهم تا برخی مسائل کمتر جدی هم می شود. به هر حال در سال ۲۰۰۸ یکی از این لیستها « ۱۰ شعار تبلیغاتی برتر بانکها » بود. در اینجا این ۱۰ شعار برتر را از قول TIME خواهیم آورد. اما پیش از آن، اگر به موضوع شعارهای تبلیغاتی، خصوصاً شعارهای تبلیغاتی بانکها علاقه مند هستید یا در این زمینه تحقیق می کنید، مطالعه مطالب « بانکهای ایرانی و شعار تبلیغاتی » و « کارکرد شعارهای تبلیغاتی در سیستم بانکداری » و همچنین « شعارهای تبلیغاتی بانکهای بزرگ دنیا » را به شما توصیه می کنیم.

رتبه ی اول : Washington Mutual با شعار تبلیغاتی “Whoo Hoo”

بانک washington mutual

رتبه ی دوم : Lehman Brothers با شعار تبلیغاتی “Where Vision Gets Built”

رتبه ی سوم : AIG با شعار تبلیغاتی “The strength to be there”

بانک aig

رتبه ی چهارم : IndyMac با شعار تبلیغاتی “You can count on us”

بانک indymac

رتبه ی پنجم : Capital One با شعار تبلیغاتی “?What’s in your wallet”

capital one

رتبه ی ششم : World Financial Group با شعار تبلیغاتی “No family left behind”

world financial group

رتبه ی هفتم : Morgan Stanley با شعار تبلیغاتی “World wise”

morgan stanley

رتبه ی هشتم : Security Pacific Bank با شعار تبلیغاتی “Smarter Money”

رتبه ی نهم : Nationwide با شعار تبلیغاتی “Protection”

رتبه ی دهم : T. Rowe Price با شعار تبلیغاتی “Invest with confidence”

منابع مورد استفاده در این مطلب :

سایت انگلیسی :

Telegraph

این مقاله توسط آقای سید حمیدرضا عظیمی نوشته شده است.

سید حمیدرضا عظیمی

سید حمیدرضا عظیمی، دانش آموخته مهندسی صنایع دانشگاه صنعتی امیرکبیر در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی با گرایش بازاریابی از دانشگاه شهید بهشتی و دکتری مدیریت از دانشگاه علامه طباطبایی که از سال 1382 فعال فضای تجارت الکترونیک بوده و هم اکنون از مدرسین مدیریت بازاریابی و به طور مشخص بازاریابی اینترنتی (Digital Marketing) است. رزومه کامل من را اینجا ببینید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا