عمومی

۱۰ شغل پردرآمد دنیا که نیاز به مدرک تحصیلی ندارند

در دنیای کسب و کار مشاغلی هم وجود دارند که برای استخدام شدن در آن ها نیاز به مدرک تحصیلی خاصی نیست و بیشتر به استعداد و توانایی اشخاص در آن زمینه‌ی کاری توجه می‌شود.

به نقل از اقتصادآنلاین، بیزینس اینسایدر در مقاله ای بیان می کند که پیدا کردن شغل‌هایی که نیاز به مدرک تحصیلی ندارد کار دشواریی است. اما شغل‌هایی وجود دارند که می‌توانید پول زیادی با آنها کسب کنید و نیازی به مدرک تحصیلی نداشته باشد. شغل هایی که در ادامه می خوانید، ۱۰ تا از شغل هایی هستند که با وجود اینکه نیاز به مدرک تحصیلی برای آنها نیست، بالاترین حقوق را نیز دارند.

10 شغل پردرآمد دنیا که نیاز به مدرک تحصیلی ندارند

۱۰. خبرنگاری

میانگین حقوق: ۴۹٫۱۱۷ دلار

در حالی که امروزه اکثریت نویسندگان دارای مدرک تحصیلی هستند٫ می‌توان در این بازار کار، بدون مدرک به موفقیت رسید. تنها نیاز به قلم روان و داستان خوب است. مقاله‌نویس مجله تایمز کیتلین موران٫ دارای مدرک رسمی تحصیلات نبود و در سن ۱۶ سالگی شروع به نوشتن برای مجله موسیقی کرد و برنده چندین جایزه‌ی نویسندگی گردید.

۹. امنیت نظامی

میانگین حقوق: ۵۵٫۶۸۷ دلار

این شغل بیشتر نیازمند هوش ترساندن و آمادگی جسمی می باشد.

۸. اداره کننده‌ی مواد زائد خطرناک

میانگین حقوق: ۵۸٫۱۲۷ دلار

این افراد کارخانه‌های مخصوصی، فرآورده‌های جانبی که از بیمارستان‌ها تا کارخانه‌های تولید ماده ضد آفت ایجاد می‌شود را پاکسازی می‌کنند. به این دلیل که در این شغل باید ظرافت و دقت بالایی داشته باشید، حقوق آن بالا است.

۷. مدیریت منابع انسانی

میانگین حقوق: ۶۱٫۲۸۵ دلار

شاید جز بهترین شغل ها در محیط کاری و دفاتر نباشد اما پرکاربردترین کار می‌تواند باشد. باید توجه داشته باشید که همه‌ی کارهای دفتر به راحتی انجام شود تمام کارمندان به موقع حقوق دریافت کنند و راضی باشند.

۶. کنترل ترافیک هوایی

میانگین حقوق: ۶۴٫۹۸۳ دلار

کنترل ترافیک هوایی بین‌المللی دوره‌های آموزشی برای افراد علاقه‌مند برگزار می‌کند که حداقل ۵ ماه تا ۱۱ ماه به طول می انجامد.

۵. کارمند انرژی هسته‌ای

میانگین حقوق: ۷۰٫۵۰۲ دلار

با وجود اینکه بیشتر کارمندهای انرژی هسته‌ای دارای مدارک بالای تحصیلی هستند، بخش‌های از کار هست که بیشتر نیاز به تکنیک بالا دارد و دوره‌های آموزشی برای آن ها برگزار می گردد.

۴. کارگر نفت فلات قاره-پلات فورم

میانگین حقوق: ۷۸٫۰۸۳ دلار

کار کردن در دکل می‌تواند شغل بسیار خطرآفرین و طولانی‌ای ‌باشد. شیفت کار ۱۲ ساعت است و شخص باید ماه‌ها در دکل باید بمانند.

۳.سوداگر، بازرگان

میانگین حقوق: ۸۳٫۹۸۵ دلار

تعداد بسیاری از بازرگان‌ها بعد از اتمام مدرسه شروع به کار کردند. نیاز به ذهن ریاضی و روابط عمومی بالا و استعداد در خوب صحبت کردن بیشتر از مدرک تحصیلی خود را نشان می دهد.

۲. معدن کار

میانگین حقوق: ۸۹٫۱۴۶ دلار

همانند کار در دکل نفتی این شغل نیز ماه‌ها زمان می برد. بیشتر صنعت این شغل در کشور‌های مختلف است و اگر فردی علاقه داشته باشد٫ باید توان و شرایط زندگی کردن در کشور‌های دیگر را داشته باشد.

۱. معامله‌گر سهام

میانگین حقوق: ۹۴٫۲۴۱ دلار

اگر فروشنده(معامله گر) خوبی باشید می‌توانید در بازار سهام شغل پردرآمدی که نیاز به مدرک نداشته باشد پیدا کنید.

۱۰ شغل پردرآمد دنیا که نیاز به مدرک تحصیلی ندارند

تحریریه پایگاه اطلاع رسانی صنعت

تحریریه پایگاه اطلاع رسانی صنعت، کارِ گردآوری و ترجمه مقالات و همچنین تولید و انتشار اخبار مدیریتی را انجام می دهد. این فعالیت علاوه بر فعالیت گروه علمی پایگاه اطلاع رسانی صنعت می باشد که همگی زیر نظر سید حمیدرضا عظیمی است. همواره می توانید از طریق شماره تلفن 02122968244 با تحریریه Myindustry در ارتباط باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا