بیزتاکس ۱: تجارت الکترونیک و بازار خردهفروشی؛ روندها، چالشها و آینده پیشِرو
قسمت اول از تاکشو کسب و کاری بیزتاکس
بیزتاکس، یک برنامه گفتگومحور با موضوع کسب و کار و خصوصاً بازاریابی است که هر هفته با محوریت یکی از کسب و کارها یا موضوعات کاملاً کاربردی و در جریانِ فضای کسب و کار ایران تولید و منتشر میشود. بیزتاکس هر هفته به میزبانی سید حمیدرضا عظیمی و با حضور یکی از کارشناسان حوزه مربوطه در حدود ۲۰ دقیقه به گفتگو میپردازد. اولین قسمت از بیزتاکس درباره تجارت الکترونیک و بازار خردهفروشی بوده است که میتوانید در ادامه نسخه کامل این برنامه را مشاهده کنید.
مهمان قسمت اول بیزتاکس: سید جواد موسوی
در این قسمت، آقای دکتر سید جواد موسوی مشاور علمی اتحادیه فروشگاههای زنجیرهای که سالها تجربه مشاوره و مدیریت در خردهفروشی و خصوصاً فروشگاههای زنجیرهای را داشتند مهمان این برنامه بودند و موضوعات زیر را در این قسمت از بیزتاکس به نقد، بررسی و تحلیل گذاشتند:
- اندازه بازار خردهفروشی و خردهفروشی آنلاین در ایران
- مقایسه تجارت الکترونیک و خردهفروشی سنتی
- وضعیت رشد خردهفروشی و خردهفروشی آنلاین در ایران
- جایگاه تجارت اجتماعی یا Social Commerce در ایران
- بررسی فروش مستقیمِ برندها به مصرفکننده از طریق سایتِ شرکتی به جای فروشگاههای آنلاین بزرگ (D2C)
در این قسمت از بیزتاکس، Case و نمونههایی از کسب و کارهای زیر مطرح شده است :
- دیلی مارکت
- جانبو
- چرم مشهد
- چرم درسا
- نوین چرم
- لبنیات میهن
- فروشگاه هفت
- افق کوروش
- اکالا
- دیجیکالا
- آلینلند
- هایپراستار
ویدئو قسمت اول بیزتاکس با موضوع خردهفروشی
تجارت الکترونیک و بازار خردهفروشی:
قسمتهای مختلف بیزتاکس (Biztalks) به طور همزمان در اینستاگرام، آپارات و یوتوب منتشر میشود.
برای مشاهده سایت بیزتاکس و تماشای قسمتهای مختلف آن اینجا کلیک کنید.
برای دنبال کردن بیزتاکس در اینستاگرام و تماشای قسمتهای مختلف آن اینجا کلیک کنید. (آی دی در اینستاگرام biztalks.ir)
برای تماشای بیزتاکس در یوتوب، اینجا کلیک کنید.