- تئوریهای مدیریت
افزایش بهرهوری با شبکه های اجتماعی
افزایش بهرهوری با شبکه های اجتماعی : فنآوریهای اجتماعی طی عمر کم خود بسیار سریعتر از نسخههای پیشین فنآوری دیجیتال…
بیشتر بخوانید » - مدیریت فروش و بازاریابی
عارضههای تبلیغاتی در فضای کسب و کار ایرانی
خواندن این متن جرقهای در ذهن این حقیر ایجاد کرد که از منظر بازاریابی و قاعدههای علمی تبلیغات نیز نگاهی…
بیشتر بخوانید » - یادداشتهای مدیریتی
نکاتی برای مدیریت تعطیلات سال نو
به هرحال بهتر است قبل از تصمیمگیری برخی عوامل تاثیرگذار در این شرایط را که در ادامه به آنها اشاره…
بیشتر بخوانید » - منابع انسانی
جایگزینی برای خوب ها در شرکت نیست !
شرکتهایی که فکر میکنند کارمندان خوبشان هم میتوانند تعویض شوند، سخت در اشتباهند. همه ما میدانیم که در بازار امروز،…
بیشتر بخوانید » - مدیریت فروش و بازاریابی
نگاهی به «کمپین تبلیغاتی از بینهایت لذت ببرید» رایتل
کمتر در فضای بازاریابی و تبلیغات ایرانی یک کمپین تبلیغاتی دیده می شود. شاید در هر سال بتوان ۲ یا…
بیشتر بخوانید » - کنترل و مدیریت کیفیت
هزینه یابی کیفیت، محرکی برای بهبود مستمر
در دههٔ ۱۹۸۰ میلادی، فلسفه فکری بسیاری از مدیران شرکتها، به ویژ ه مدیران شرکتهای بزرگ، دستخوش تغییرات عمدهای گردید…
بیشتر بخوانید » - مدیریت فروش و بازاریابی
الفبای بازاریابی (۴): روابط با ذینفعان
این که از مفاهیم و تئوریهای بازاریابی به شکل کاربردی بهره گرفته شود اتفاق خوشایندی بوده و همواره جزء دغدغۀ…
بیشتر بخوانید » - مدیریت فروش و بازاریابی
الفبای بازاریابی (۵): شناسایی فرصتها
این که از مفاهیم و تئوریهای بازاریابی به شکل کاربردی بهره گرفته شود اتفاق خوشایندی بوده و همواره جزء دغدغۀ…
بیشتر بخوانید » - مدیریت فروش و بازاریابی
اسپانسرینگ : کلید بازاریابی قدرتمند
اسپانسرینگ یکی از فرمهای بازاریابی است که به سرعت در حال رشد و گسترش است، برخی از آمارها نشان می…
بیشتر بخوانید » - شرکتهای ایرانی
پایان سومین استارتاپ ویکند تهران
سومین دوره استارت آپ ویکند تهران توسط شرکت خاورزمین سیستم کیش و به میزبانی دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار شد که…
بیشتر بخوانید »