برندینگ

برقراری ارتباط بین نام محصول و صفات آن

منظور از برندینگ در بازاریابی، فرایندی کلی است که در طی آن دو مقولۀ برند و هویت برند با استفاده از انتخاب و ترکیب گروهی از صفات ملموس و ناملموس به منظور تمایز یک محصول، خدمت و یا شرکت، به صورتی جذاب و معنی دار، شکل می گیرند. در این پروسه، ارتباطی بین نام محصول و مقولاتی مانند ارزش، تصویر، آگاهی، شناخت، کیفیت، ویژگی ها و عواید محصول برقرار می شود. نتیجۀ مهم دیگر این پروسه، ساخته شدن تصویری مطلوب از محصول یا شرکت می باشد که آن را در ذهن مشتریان و مخاطبان از دیگر رقبا متمایز می سازد.

مشارکت کنندگان در این صفحه:

سید حمیدرضا عظیمی آقای سید حمیدرضا عظیمی

توضیح : شما در حال مطالعه بخش دانشنامه هستید، در این بخش صرفاً اصطلاحات و معنی آن شرح داده می شود، اگر مایل به مطالعه مقاله و یادداشت‌های مدیریتی هستید، به بخش مربوطه از طریق منو مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا