طنزی برای مدیران: فرآیند نوآوری
قبلاً در همین سایت مطالب زیادی در مورد نوآوری و اهمیت آن در فضای پرتلاطم کسب و کار امروز نوشته شده است. اما مخالفت با تغییر و ایده های نو و خلاقیتها، بخش جدانشدنی زندگی افراد نوآور است.
با این مقدمه، به فرآیند 5 مرحله ای نوآوری دقت کنید، شاید خیلی از ما بارها با این فرآیند روبرو شده باشیم …
1- آنها انکار می کنند که نوآوری لازم است.
2- آنها انکار می کنند که نوآوری موثر است.
3- آنها انکار می کنند که نوآوری مهم است.
4- آنها انکار می کنند که نوآوری ارزش تلاش برای آن را دارد.
5- آنها نوآوری را قبول می کنند، از فواید آن لذت می برند، آن را به فردی غیر از فرد نوآور نسبت می دهند و انکار می کنند که مراحل 1 تا 4 وجود داشته است.
این مطلب توسط آقای علیرضا عظیمی از کاربران سایت پایگاه اطلاع رسانی صنعت، ارسال شده است.
منبع : کتاب انگلیسی A Short History Of Nearly Everything