مدیریت فروش و بازاریابی
پایگاه اطلاع رسانی صنعت با تولید و انتشار جدیدترین مقالات حوزه مدیریت فروش و بازاریابی به شما کمک میکند تا در این زمینه همواره به روز باشید و بتوانید در کسب و کار خود عملکرد فروش و بازاریابی موفقی داشته باشید. در این بخش کلیه مقالات و یادداشتهای پایگاه اطلاع رسانی صنعت با موضوع بازاریابی و فروش (Marketing & Sales) منتشر میشود.
-
تصمیمات اصلی در تبلیغات بین المللی ۵M
تبلیغات یکی از مهمترین شیوه های ارتباط در بازاریابی محصول یا خدمت است.
بیشتر بخوانید » -
نیاز، خواست و تقاضا سه مفهوم متمایز در بازاریابی
نیاز،خواست و تقاضا سه مفهوم متفاوت در بازاریابی هستند، که بازاریاب می تواند با شناخت و تاثیر گذاری بر آنها،…
بیشتر بخوانید » -
مروری بر ۵ نیروی رقابتی در صنعت بانکداری
تحلیل ۵ نیروی رقابتی پورتر در صنعت بانکداری که می تواند کارایی بسیاری برای افزایش رقابت پذیری بانکها داشته باشد.
بیشتر بخوانید » -
تثبیت برند و ابتکار کوکاکولا
راههای فراوانی برای تثبیت برند در ذهن مشتریان وجود دارد که با شناخت تکنولوژی های روز و کمی ابتکار میتوان…
بیشتر بخوانید » -
ارتباطات یکپارچه بازاریابی چیست ؟
چگونه می توان فعالینهای مختلف بازاریابی شرکت از قبیل تبلیغات و پیشبرد فروش را با هم هماهنگ ساخت؟ و ارتباطات…
بیشتر بخوانید » -
از ارتباطات بازاریابی(MC) تا ارتباطات یکپارچه بازاریابی (IMC)
ارتباطات بازاریابی (Marketing Communication) عبارت جامعی است که برای توصیف تمام انواع مختلف پیام های برنامه ریزی شده ای که…
بیشتر بخوانید » -
چرا مشتریان خرید می کنند؟ انگیزه های خرید مشتریان چیست؟
به واقع چه انگیزه هایی منجر به خرید و تصمیم به خرید در مشتری می شود؟ آیا تمام مشتریان انگیزه…
بیشتر بخوانید » -
تجزیه و تحلیل پتانسیل بازار با استفاده از آبشار بازار
در صورتی که سازمان شما استراتژی نفوذ در یک بازار جدیدی را انتخاب کرده باشد، می بایست تجزیه و تحلیل…
بیشتر بخوانید » -
سنجش سطح تمرکز در صنعت
میزان تمرکز در صنعت و سطح رقابت با توجه به سهم بازار فعالان اصلی صنعت، می تواند شاخص مهمی برای…
بیشتر بخوانید »