مدیریت فروش و بازاریابی
پایگاه اطلاع رسانی صنعت با تولید و انتشار جدیدترین مقالات حوزه مدیریت فروش و بازاریابی به شما کمک میکند تا در این زمینه همواره به روز باشید و بتوانید در کسب و کار خود عملکرد فروش و بازاریابی موفقی داشته باشید. در این بخش کلیه مقالات و یادداشتهای پایگاه اطلاع رسانی صنعت با موضوع بازاریابی و فروش (Marketing & Sales) منتشر میشود.
-
چرا مشتریان خرید می کنند؟ انگیزه های خرید مشتریان چیست؟
به واقع چه انگیزه هایی منجر به خرید و تصمیم به خرید در مشتری می شود؟ آیا تمام مشتریان انگیزه…
بیشتر بخوانید » -
تجزیه و تحلیل پتانسیل بازار با استفاده از آبشار بازار
در صورتی که سازمان شما استراتژی نفوذ در یک بازار جدیدی را انتخاب کرده باشد، می بایست تجزیه و تحلیل…
بیشتر بخوانید » -
سنجش سطح تمرکز در صنعت
میزان تمرکز در صنعت و سطح رقابت با توجه به سهم بازار فعالان اصلی صنعت، می تواند شاخص مهمی برای…
بیشتر بخوانید » -
پودر لباسشویی همراه با فرستنده ی GPS، طرحی نوآورانه برای بازاریابی
شرکت Unilever از فرستنده ی GPS به منظوری بازاریابی برای پودر لباسشویی OMO استفاده می کند.
بیشتر بخوانید » -
بازاریابی با بودجه محدود برای کسب و کار کوچک شما
کوچکترین کسب و کارها هم باید بازاریابی کنند؛ اما با بودجه ی محدود کسب و کارهای کوچک چگونه باید این…
بیشتر بخوانید » -
چگونه مشتریان را وادار به خرید کنیم ؟
مارک بابچ از تجربیاتش در نحوه ی وادار کردن مشتریان به خرید می گوید ! مشتریان را وادار به خرید…
بیشتر بخوانید » -
کاربرد بازاریابی در بانکداری
دقابت بین بانکها برای جلب مشتری، اهمیت بازارایابی در صنعت بانکداری را نیز روشن ساخته است.
بیشتر بخوانید » -
تجزیه و تحلیل با ماتریس بوستون BCG
ماتریس BCG که توسط گروه مشاوران بوستون (Boston Consulting Group) در اوایل دهه ی ۷۰ میلادی طراحی و معرفی شده…
بیشتر بخوانید » -
آمیخته بازاریابی یا ۴p بازاریابی را بشناسیم
مدل آمیخته بازاریابی یکی از پرکاربردترین ابزارهای بازاریابی در تصمیم گیری است.آمیخته بازاریابی یا Marketing Mix شامل ۴p در بازاریابی…
بیشتر بخوانید »