شرکتهای ایرانی

تا چه اندازه با فروشگاه هیدلند آشنا هستید؟

 

تا چه اندازه با فروشگاه هیدلند آشنا هستید؟

 

فروشگاه هیدلند در زمینه فروش انواع پمپ هیدرولیک، هیدروموتور، شیر هیدرولیک، لوازم هیدرولیک و پنوماتیک، دستگاههای صنعتی و راهسازی با بیش از ۱۰ سال تجربه فعالیت دارد. هدف از این مقاله آشنایی با محصولاتی می باشد که در سایت هیدلند به آدرس : https://hydland.ir  با بهترین کیفیت و قیمت به فروش می رسند.

هیدلند و محصولاتی که در آن فروش می‌شوند :

 

لوازم هیدرولیک و پنوماتیک:

هیدرولیک و پنوماتیک دو فناوری مهم در صنعت هستند که برای انتقال قدرت و حرکت اشیاء استفاده می‌شوند. هر دوی این فناوری‌ها از ویژگی‌های فشار محیطی و آب ساده استفاده کرده و از الکترونیک برای کنترل بهتر حرکت اشیاء کمک می گیرند.

 

  • لوازم هیدرولیک شامل محصولاتی هستند که برای انتقال قدرت و کنترل حرکت اشیاء، انرژی مکانیکی را به انرژی هیدرولیکی تبدیل می‌کند. مثل انواع پمپ‌های هیدرولیک، موتورهای هیدرولیک، سیلندرهای هیدرولیک و شیرهای هیدرولیک.
  • در مقابل، لوازم پنوماتیک شامل محصولاتی هستند که برای تبدیل انرژی مکانیکی به انرژی پنوماتیکی بکار رفته و به دلیل مزایای طبیعی گاز به عنوان مدیوم، در بسیاری از کاربردهای صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرند. انواع کمپرسورها ، سیلندرها و کنترل‌های پنوماتیک، نمونه‌ هایی از این محصولات هستند.تا چه اندازه با فروشگاه هیدلند آشنا هستید؟

دستگاه های صنعتی:

این دستگاه‌ها شامل تجهیزات و ماشین‌آلاتی هستند که از انرژی و حرکت مکانیکی، الکتریکی، هیدرولیکی، پنوماتیکی و دیگر فناوری‌ها برای ایجاد محصولات مورد نیاز در صنایع مختلف استفاده می‌شود. دستگاه‌های صنعتی شامل ماشین‌آلاتی مانند دستگاه‌های فرز، تراش، برش، پرس، دستگاه‌های CNC شده و برای تولید محصولات الکترونیک، و صنعتی مانند قطعات خودرو، مورد استفاده قرار می‌گیرند.

 

استفاده از دستگاه‌های صنعتی مزایای زیادی دارد شامل افزایش ظرفیت تولید، تولید دقیق‌تر، کاهش تعداد خاموشی‌ها، و کاهش هزینه‌های مضاعف تولید. همچنین بسته به نیاز و تجهیزاتی که در صنایع مختلف مورد نیاز است، این دستگاه‌ها برای انجام عملیاتی مانند برش، حک، خم و شیارداری و جوشکاری به‌کار می‌روند.

 

هیدروموتور:

هیدروموتور یک پمپ معکوس است که به جای تولید فشار، گرانش مایع را به حرکت تبدیل می‌کند.  در واقع یک موتور هیدرولیکی است که برای تولید حرکت چرخه‌ای با استفاده از فشار مایع هیدرولیکی، در سیستم هیدرولیک استفاده می‌شود. در هیدروموتورهای ذوزنقه‌ای، انتقال حرکت توسط ذوزنقه‌هایی که درون این موتور قرار دارند صورت می‌گیرد.

ولی، در هیدروموتورهای پیستونی، پیستون‌ها به صورت خطی درون سیلندر حرکت می‌کنند. استفاده از هیدروموتورها، مزایای زیادی دارد از جمله حجم کمتر، قدرت بیشتر و وزن کمتر نسبت به موتورهای الکتریکی و احتیاج کمتر به نگهداری و تعمیر و نگهداری آسان. هیدروموتورها در ماشین آلات سنگین و کشاورزی، برای حرکت چرخه‌ای چرخ‌ها، کشش سیم بکسل و سیستم‌های ترمز استفاده می‌شوند.

 

پمپ های هیدرولیک:

 پمپ‌های هیدرولیکی، دستگاه‌هایی هستند که مایعات هیدرولیکی (معمولاً روغن هیدرولیکی) را تحت فشار بالا از یک مکان به مکان دیگر انتقال داده و شامل قسمتی به نام ورودی، قسمتی به نام خروجی و یک مکانیزم داخلی به نام سیلندر و پیستون هستند. این پمپها از قطعات بسیار دقیقی تشکیل شده‌اند و نیازی به روغن ندارند. فشار اعمالی پمپهای هیدرولیکی چیزی بین ۱۰۰۰ تا ۵۰۰۰ پوند بر اینچ مربع بوده و برای سیستم‌های هیدرولیکی بزرگ مانند ماشین‌آلات سنگین، خودروهای باربر و همچنین به کار رفتن در صنایع نفت و گاز، کاربرد دارند.

 

مزیت این محصولات عملکرد قوی و تحمل بار بالای آن‌هاست. پمپ‌های هیدرولیکی برای عملیات‌های انتقال مایعات هیدرولیکی و برقراری فشارهای مختلف بین سیستم‌های هیدرولیکی کاربرد دارند.  به دلیل اهمیتشان، جزء مواردی هستند که باید در فروشگاه موجود باشند.

 

شیرآلات:

شیرآلات، قسمت مهمی از سیستم‌های هیدرولیک و پنوماتیک هستند که برای کنترل جریان سیال درون خطوط لوله، مورد استفاده قرارگرفته و تنظیم کنترل جریان سیال را برای کاربردهای مختلف راحت‌تر و موثرتر می‌کنند. شیرآلات را بر اساس نوع عمل می توان به سه نوع برقی، دستی و پرپرشنال تقسیم کرد.

 

شیرآلات برقی، با استفاده از انرژی الکتریکی به صورت اتوماتیک، جریان سیال در لوله‌ها را کنترل می‌کنند. شیرآلات دستی، به صورت دستی و با استفاده از یک دسته جریان سیال را کنترل می‌کنند. همچنین، شیرآلات پرپرشنال معمولاً برای کاربردهایی مانند تراکم، تنظیم فشار و کنترل جریان سیال در خطوط انتقال مورد استفاده قرار می‌گیرند.

 

تا چه اندازه با فروشگاه هیدلند آشنا هستید؟

 

خدمات پس از فروش هیدلند:

این سازمان علاوه بر تهیه و فروش انواع پمپ‌های هیدرولیک، هیدروموتورها، محصولات هیدرولیک راه‌سازی و لوازم جانبی هیدرولیک، امتیازات دیگری نیز دارد. داشتن خدمات پس از فروش از جمله گارانتی، تعمیر وپشتیبانی این محصولات، امتیازات بعدی هیدلند است. این خدمات شامل موارد زیر است.

گارانتی:

ارائه خدمات گارانتی برای محصولات، باعث اعتماد و دلگرمی بیشتر مشتری می‌شود. گارانتی کیفیت و عملکرد محصول را تضمین می کند و شرکت تعهد تولید کننده در قبال عیب یابی، تعمیر و یا تعویض قطعات محصول در صورت بروز مشکل در زمان مشخص را دارد.

تعمیر و نگهداری:

فروشگاه هیدلند اطلاعات لازم در مورد محصول و طریقه نگهداری آنها را به مشتریان  ارائه می‌دهد. به این ترتیب مشتریانی که پیش از خرید راهنمایی در مورد نگهداری و تعمیر محصولات دریافت کرده اند، در خریدهای بعدی، بار دیگر این مجموعه را برمی گزینند.

تعویض قطعات:

قطعاتی است که در زمان استفاده از محصولات صنعتی، به دلیل خرابی یا سایر مشکلات فنی نیاز به تعویض پیدا کرده‌اند در هیدلند تعویض می‌شوند. داشتن امتیاز تعویض قطعه در یک فروشگاه باعث می‌شود بتوان، سریعاً به تعویض آن‌ها اقدام کرد تا خسارات به صنعت کار و تولید مشتری کمتر شود.

 تا چه اندازه با فروشگاه هیدلند آشنا هستید؟

مزایایی داشتن یک فروشگاه صنعتی اینترنتی

امتیازاتی که آنلاین بوده فروشگاه هیدلند می‌تواند داشته باشد عبارتند از:

دسترسی آسان مشتریان:

مشتریان می‌توانند از هرکجای شهر و کشور که هستند، به فروشگاه اینترنتی دسترسی داشته باشند و از محصولات مورد نیاز خود با بهترین قیمت و کیفیت برخوردار شوند.

 

صرفه‌جویی در زمان و هزینه: با داشتن فروشگاه آنلاین، زمانی که مشتریان به دنبال محصولات مورد نیاز خود هستند، نیازی نیست دنبال فروشگاه در خیابان‌ها و کوچه‌ها بروند. با استفاده از فروشگاه آنلاین، مشتریان می‌توانند در هر زمانی بدون ایجاد هیچ ترافیکی، خرید نمایند.

پیشنهاد کالاهای مختلف:

فروشگاه آنلاین به مشتریان این امکان را می‌دهد که محصولات مختلفی را مشاهده کرده و با توجه به نیاز خود محصولات مناسب را انتخاب نمایند.

افزایش فروش:

داشتن وب سایت فروشگاهی آنلاین منجر به افزایش فروش می‌شود. بنابراین با توجه به افزایش دسترسی مشتریان به محصولات، فروشگاه قابل دسترس‌‌تر و پویاتر بوده و فروش بیشتر است.

امکان قیاس قیمت:

با داشتن یک فروشگاه اینترنتی، مشتریان می‌توانند قیمت محصولات را با سایر فروشگاه‌های هم ‌صنف مقایسه کرده و محصولاتی با بهترین کیفیت و قیمت انتخاب کنند.

پشتیبانی بهتر و سریعتر:

در فروشگاه آنلاین هیدلند مشتریان می‌توانند به‌سادگی با فروشنده تماس بگیرند و سوالات خود را مطرح نمایند. همچنین، شرایط بازگشت محصولات آنلاین نیز، بهتر و ساده‌تر است.

 

برای خرید این محصولات چه باید کرد؟

در فروشگاهی که خدمات پس از فروش مطلوبی برای مشتریان در نظر گرفته می‌شود، در صورت وجود هرگونه مشکل به‌سرعت به مشتریان خود پاسخ داده و مشکلات آنها را برطرف می‌کند. عرضه محصولات با گارانتی قابل قبول و مناسب، برای مشتریان رضایت‌بخش است. از این حیطه، شما می‌توانید به فروشگاه هیدلند تکیه کرده و با اطمینان خاطر خرید نمایید.

برای خرید هیدروموتور، خرید پمپ هیدرولیک، خرید کارتریج پمپ پره ای، خرید شیر برقی هیدرولیک، خرید پمپ پره‌ای و دنده‌ای هیدرولیک و دیگر محصولات معرفی شده، فروشگاه اینترنتی هیدلند را در گوشه‌ای از ذهن خود داشته باشید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت ما به آدرس hydland.ir  بازدید کنید و یا با شماره های: ۰۲۱۵۶۰۷۲۰۷۶ – ۰۲۱۵۶۰۷۶۷۸۸ – ۰۲۱۵۵۷۴۸۱۸۹ تماس بگیرید.

 

تحریریه پایگاه اطلاع رسانی صنعت

تحریریه پایگاه اطلاع رسانی صنعت، کارِ گردآوری و ترجمه مقالات و همچنین تولید و انتشار اخبار مدیریتی را انجام می دهد. این فعالیت علاوه بر فعالیت گروه علمی پایگاه اطلاع رسانی صنعت می باشد که همگی زیر نظر سید حمیدرضا عظیمی است. همواره می توانید از طریق شماره تلفن 02122968244 با تحریریه Myindustry در ارتباط باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا