شرکتهای ایرانی

آکادمی تخصصی پیانو کودک و نوجوان پدال استارت زد !

دزاشیب، میزبانِ بزرگترین شعبه آکادمی پیانوی پدال

آکادمی پیانو پدال، که بیش از ۷ سال است به ارائه خدمات تخصصی آموزش پیانو به کودکان و نوجوانان می‌پردازد، حالا در مراسمی با شکوه، دومین شعبه خود را در خیابان دزاشیب تهران افتتاح کرد. شعبه دوم آکادمی پدال در فضایی کاملاً متفاوت از هر آموزشگاه موسیقی دیگری طراحی شده است و این تفاوت از همان مراسم افتتاحیه نیز مشهود بود. اگر به دنبال یک مرکز تخصصی پیانو کودک و نوجوان هستید، این خبر را تا انتها بخوانید.

مرکز تخصصی پیانو کودک و نوجوان
مرکز تخصصی پیانو کودک و نوجوان

افتتاحیه شعبه دوم با حضور سلبریتی‌ها

در مراسم افتتاحیه شعبه دوم آکادمی پیانوی پدال، هنرمندان، ورزشکاران و اهالی هنر حضور داشتند. این مراسم که با اجرای خانم باران نیکراه برگزار شد، میزبان آقای حمید حامی خواننده خوش صدای کشورمان و همچنین آقای سیامک عباسی با سبک متفاوت‌اش در آواز بود. نوازندگی آقای رضا تاج‌بخش روی پیانو همراه با آواز خواننده‌ها به صورت زنده مورد استقبال جمعیت حاضر در مراسم افتتاحیه قرار گرفت.

حضور حسین ماهینی کاپیتان سابق تیم فوتبال پرسپولیس که با قهرمانی این تیم در لیگ برتر هم همراه شده بود، نکته شایان توجهی بود.

سالن اختصاصی کنسرت پدال
سالن اختصاصی کنسرت پدال

فضای اروپایی آکادمی پدال

در شعبه دوم آکادمی پدال، خبری از یک آپارتمان کوچک با تعدادی پیانو نیست ! این بار کودکان در فضایی بزرگ، دسترسی به فضای سبز و محیطی دلنشین و رمانیتک موسیقی را می‌آموزند و در سالن اختصاصی کنسرت پدال، به تمرین نوازندگی در میان حضار می‌پردازند.

فراز قلعه‌دار، مدیر آکادمی پیانو پدال، در این مراسم ضمن ارائه سخنرانی کوتاهی از آموزش‌های آکادمی پدال به سبک پیشرفته‌ترین مراکز آموزش موسیقی جهان، با رعایت اصول آموزش به کودکان و نوجوانان و بهره‌گیری از روانشناسان کودک و نوجوان در حین یادگیری هنر گفت. همچنین وی از والدین کودکان و نوجوانان برای بازدید رایگان از این مرکز دعوت به عمل آورد.

نوشیدن یک چای یا قهوه در این فضای دلنشین حتماً شما و فرزند شما را در جهت رسیدن به آرامش همراه با نواختن پیانو جلب خواهد کرد. علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از سایت آکادمی پیانو پدال دیدن کنند و یا با شماره ۰۲۱۲۲۲۴۱۰۲۰ تماس بگیرند، همچنین صفحه آکادمی پدال در اینستاگرام نیز در دسترس کاربران علاقه‌مند می‌باشد.

ویدیوی افتتاحیه شعبه دوم و بزرگ پدال

تحریریه پایگاه اطلاع رسانی صنعت

تحریریه پایگاه اطلاع رسانی صنعت، کارِ گردآوری و ترجمه مقالات و همچنین تولید و انتشار اخبار مدیریتی را انجام می دهد. این فعالیت علاوه بر فعالیت گروه علمی پایگاه اطلاع رسانی صنعت می باشد که همگی زیر نظر سید حمیدرضا عظیمی است. همواره می توانید از طریق شماره تلفن 02122968244 با تحریریه Myindustry در ارتباط باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا