بازاریابی و کمپین‌ها

عکس لیلا اوتادی در بیلبوردهای تبلیغاتی عراق

در برخی شهرهای عراق (کربلا) بیلبوردهای تبلیغاتی از یک نوشیدنی وجود دارد که از تصویر لیلا اوتادی بازیگر ایرانی در آن استفاده شده است. این تبلیغات که از لحاظ بازاریابی و طراحی فاقد هر گونه ارزشی برای بررسی و نقد است، به احتمال قریب به یقین بدون اطلاع بازیگر ایرانی از تصویر ایشان استفاده کرده است.

سابقه استفاده از تصاویر بازیگران ایرانی در بیلبوردهای عربی کم نیست. قبلا هم تصاویر از فریبرز عرب نیا با گریم مختار و همینطور مصطفی زمانی با گریم یوسف پیامبر بر بیلبوردها نصب شده بود اما نکته اینجاست که نصب تصاویر مختار و یوسف پیامبر به دلیل پخش این سریال های تاریخی از شبکه های عربی بود که طرفدار هم پیدا کرده بودند؛ ولی تصویر لیلا اوتادی درحالی روی بیلبوردها رفته که ساکنان کشورهای عربی، نقشی از او در سریال ها ندیده اند و بعید است مثلا نقش پلیس او را در سریال «زخم» دیده باشند.

لیلا اوتادی

تحریریه پایگاه اطلاع رسانی صنعت

تحریریه پایگاه اطلاع رسانی صنعت، کارِ گردآوری و ترجمه مقالات و همچنین تولید و انتشار اخبار مدیریتی را انجام می دهد. این فعالیت علاوه بر فعالیت گروه علمی پایگاه اطلاع رسانی صنعت می باشد که همگی زیر نظر سید حمیدرضا عظیمی است. همواره می توانید از طریق شماره تلفن 02122968244 با تحریریه Myindustry در ارتباط باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا