بازاریابی و کمپین‌ها

سامسونگ و بزرگترین بیلبورد تبلیغاتی جهان+ عکس

سامسونگ رکورد بزرگترین بیلبورد دیجیتالی تبلیغاتی جهان را شکست. این بیلبورد شبیه به یک گوشی هوشمند مدل  Galaxy S7 edge می باشد و در شهر مسکو نصب شده است.

این بیلبورد دیجیتال  ۲۶۲٫۴۷ فوت ارتفاع و ۱۳۱٫۲۳ فوت عرض دارد و کیفیت تصویر آن به گونه‌ای در نظر گرفته شده که مردم در خیابان از فاصله ۱٫۳۷ مایلی قادر هستند تمام تصاویر را با جزییات کامل مشاهده کنند.

سامسونگ و بزرگترین بیلبورد تبلیغاتی جهان

به گزارش اقتصاد آنلاین، بررسی های سامسونگ نشان داده است که در هر روز بیش از ۸۰۰ هزار نفر مقابل این بیلبورد دیجیتال می‌ایستند و با دقت کامل توضیحاتی که در آن منتشر می‌شود را نگاه می‌کنند.

این بیلبورد دیجیتالی با نمایشگر LED تهیه شده است و سامسونگ تمایل دارد مدل‌های بعدی آن را در فرودگاه بین‌المللی مسکو و شرمتیوف نصب نماید.

البته پلیس راهنمایی و رانندگی مسکو اعلام کرده است که این بیلبورد تبلیغاتی به علت ابعاد عظیم و جذابیتی که دارد، سبب ایجاد ترافیک در خیابان شده است و می‌بایست محل استقرار آن عوض شود.

اکنون Galaxy S7 و Galaxy S7 edge از پرفروش‌ترین گوشی‌های هوشمند در جهان به حساب می آید و سامسونگ با این اقدام قصد داشته تا بازار خود را در کشور روسیه نیز تقویت کند.

سامسونگ و بزرگترین بیلبورد تبلیغاتی جهان

تحریریه پایگاه اطلاع رسانی صنعت

تحریریه پایگاه اطلاع رسانی صنعت، کارِ گردآوری و ترجمه مقالات و همچنین تولید و انتشار اخبار مدیریتی را انجام می دهد. این فعالیت علاوه بر فعالیت گروه علمی پایگاه اطلاع رسانی صنعت می باشد که همگی زیر نظر سید حمیدرضا عظیمی است. همواره می توانید از طریق شماره تلفن 02122968244 با تحریریه Myindustry در ارتباط باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا