مدیریت فروش و بازاریابی
پایگاه اطلاع رسانی صنعت با تولید و انتشار جدیدترین مقالات حوزه مدیریت فروش و بازاریابی به شما کمک میکند تا در این زمینه همواره به روز باشید و بتوانید در کسب و کار خود عملکرد فروش و بازاریابی موفقی داشته باشید. در این بخش کلیه مقالات و یادداشتهای پایگاه اطلاع رسانی صنعت با موضوع بازاریابی و فروش (Marketing & Sales) منتشر میشود.
-
اسپانسرینگ : کلید بازاریابی قدرتمند
اسپانسرینگ یکی از فرمهای بازاریابی است که به سرعت در حال رشد و گسترش است، برخی از آمارها نشان می…
بیشتر بخوانید » -
واکنش نادرست مدیر در مواجهه با تلاطم بازار
هر شرکتی با انتخابهای دشواری مواجه میشود، به ویژه وقتی که اقتصاد با رکود مواجه است یا بدتر از آن…
بیشتر بخوانید » -
استفاده از ایده سوپرمن در تبلیغ بانک سرمایه
بانکها بخش قابل توجهی از تبلیغات را در فضای کسب و کار ایران به خود اختصاص داده اند و به…
بیشتر بخوانید » -
هفت نکته کلیدی برای موفقیت برندسازی از طریق اسپانسرینگ
اسپانسرینگ را باید یکی از ابزارهای مهم در ارتباطات یکپارچه بازاریابی دانست، که امروزه بسیار مهم و پراهمیت تلقی می…
بیشتر بخوانید » -
چه زمانی حق با مشتری نیست؟
جمله «همیشه حق با مشتری است» را به قدری زیاد شنیدهاید که به نظر میرسد حقیقتی محض باشد. اما آیا…
بیشتر بخوانید » -
بازاریابی در شرایط متلاطم
رکود اقتصادی سال ۲۰۰۸-۲۰۰۹ بازاریابان را واداشت تا در مورد مفاهیم مدیریت بازاندیشی کنند. فیلیپ کاتلر و جان کزلیون[۱] معتقدند…
بیشتر بخوانید » -
برندسازی برای کسب و کارهای کوچک و متوسط
نوآوری پیش نیاز برندهایی است که میخواهند از زوال در حافظه کوتاهمدت اجتناب کرده و در حافظه بلندمدت مستقر شوند.…
بیشتر بخوانید » -
تبلیغات جالب برای پیتزا+عکس (قسمت دوم)
رستورانها و فست فودها یکی از بازیگران مهم در فضای کسب و کار و خرده فروشی است، در این میان…
بیشتر بخوانید » -
-
نمونه ای از شناسایی رفتار مصرف کنندگان بلک اند دکر
به واقع بدون دسترسی به دانش رفتار مصرف کننده و داشتن درک صحیح از آن، پیش بینی واکنش نسبت به…
بیشتر بخوانید »