مدیریت فروش و بازاریابی

حس همکاری و پیشرفت در تبلیغ بانک کشاورزی

کانون ایران نوین، را باید یکی از شناخته شده ترین آژانسهای تبلیغاتی ایران بدانیم. این آژانس تبلیغاتی یکی از بهترین آثارش را برای بانک کشاوزی و به مناسبت هفتاد و هفتمین سال تاسیس این بانک ساخته است که می توانید تیزر تبلیغاتی و شرح کوتاهی بر آن را در ادامه ببینید و بخوانید.

این تیزر تبلیغاتی با شفافیت و وضوح تصویر فوق العاده و لوکیشینی بسیار زیبا می تواند در زمان کوتاهی احساس آرامش را به بیننده اش انتقال دهد و با اسکریپت خوب و حساب شده اش احساس همکاری و پیشرفت را نیز به آن می افزاید و در پایان با لوگو و نام بانک کشاورزی تمام این حسهای مثبت را به بانک کشاورزی مرتبط می سازد و به نظرم تبلیغ در زمان کوتاهی به هدف می رسد.

به نظرم این تبلیغ بدون نقص است ! کارگردانی این تیزر را به مجید مجیدی کارگردان نام آشنای ایران نسبت می دهند …

سید حمیدرضا عظیمی

سید حمیدرضا عظیمی، دانش آموخته مهندسی صنایع دانشگاه صنعتی امیرکبیر در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی با گرایش بازاریابی از دانشگاه شهید بهشتی و دکتری مدیریت از دانشگاه علامه طباطبایی که از سال 1382 فعال فضای تجارت الکترونیک بوده و هم اکنون از مدرسین مدیریت بازاریابی و به طور مشخص بازاریابی اینترنتی (Digital Marketing) است. رزومه کامل من را اینجا ببینید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا