یادداشت‌های مدیریتی

ضدتبلیغ برای حجاب !

در رسانه‌ها مشخص نشده است که این تبلیغ در کجا منتشر شده است. آیا در سطح شهر بوده است یا در یک شبکه‌اجتماعی بوده و آیا توسط یک سازمان رسمی منتشر شده است یا خیر ! اما به هر حال، از نظر ما این به شدّت مخاطب خود را منزجر می‌کند و اثر ترفیعی ندارد و به ایجاد فضای دوقطبی کمک می‌کند. متاسفانه اندک آشنایی هم با مقوله تبلیغات در این محتوا دیده نمی‌شود. نیک می‌دانید که ما هیچ‌گاه در تبلیغ به مخاطبش توهین نمی‌کنیم ! مثلاً یک لحظه تبلیغات مربوط به اعتیاد، نبستن کمربند و … را به ذهن بیاورید، هرگز به آن‌ها توهین نشده است و تبلیغ تلاش می‌کند با پذیرش مخاطبش، روشی جدید یا محصولی جدید را به او پیشنهاد دهد. از همین جهت ما این را ضدتبلیغ برای حجاب دانستیم !

عکس ضدتبلیغ برای حجاب با موضوع چشم‌چرانی

تبلیغ حجاب با موضوع چشم‌چرانی
ایرادات فراوان در این تبلیغ مشهود است

تحریریه پایگاه اطلاع رسانی صنعت

تحریریه پایگاه اطلاع رسانی صنعت، کارِ گردآوری و ترجمه مقالات و همچنین تولید و انتشار اخبار مدیریتی را انجام می دهد. این فعالیت علاوه بر فعالیت گروه علمی پایگاه اطلاع رسانی صنعت می باشد که همگی زیر نظر سید حمیدرضا عظیمی است. همواره می توانید از طریق شماره تلفن 02122968244 با تحریریه Myindustry در ارتباط باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا