- مدیریت فروش و بازاریابی
استراتژیهای جدید در بازاریابی
معمولا استراتژیهای ارتباطی را بر مبنای الگوی شخصیتی ایجاد میکنند. بازاریابی نیز یک علم ارتباطی محسوب میشود. تأثیرگذاری مناسب یکی…
بیشتر بخوانید » - مدیریت استراتژیک
استفاده از اصل کمیابی برای نفوذ
در سال ۲۰۰۳ یک اتومبیل به تنهایی تمام رکوردهای فروش خودرو در سراسر آمریکا را از آن خود میکرد. نکته…
بیشتر بخوانید » - تئوریهای مدیریت
پویایی در نوآوری
آنتونی گافنی، مدیر گروه تحولات کارشناسی شرکت مورهوس میگوید نوآوری تنها پروراندن ایدههای بدیع نیست.
بیشتر بخوانید » - تئوریهای مدیریت
تکنیکهای اثرگذاری در سازمان و افراد
مدیران، به عنوان افرادی که لازم است علل رفتار کارکنان را تشخیص دهند، رفتار کارکنان را پیشبینی کرده و در…
بیشتر بخوانید » - یادداشتهای مدیریتی
نگاهی به ابزارهای مدیریت نوآوری
نوآوری، مفهومی کلیدی است که امروزه از آن به عنوان محور دستاوردهای تجارت در قرن بیست و یکم یاد میشود.…
بیشتر بخوانید » - اقتصاد مدیریت
بازار آزاد؛ مانعی بر سر دیکتاتوری
تجارت آزاد یا بازار آزاد سبب حاکمیت مصرفکننده میشود و این حاکمیت چنان موثر، لازم و گریزناپذیر است که مانعی…
بیشتر بخوانید » - منابع انسانی
کارایی در سیستمهای پاداش به ازای عملکرد
سیستم پرداخت پاداش به ازای عملکرد کارمندان، سیستم خوبی به نظر میرسد، چرا که مدیران و سرمایه گذاران را همسو…
بیشتر بخوانید » - یادداشتهای مدیریتی
آموزه هایی از مدیریت فوتبال
جاذبههای فوق العاده و صحنههای مهیج، بهمراه تخلیه انرژی میلیارد نفری فوتبال، آنرا به پر آوازهترین ورزش در سطح دنیا…
بیشتر بخوانید » - مدیریت فروش و بازاریابی
قدرت نام تجاری
جف بیزاس، بنیان گذار وب سایت آمازون میگوید: «عنوان تجاری شما چیزی است که وقتی در اتاق نیستید در مورد…
بیشتر بخوانید » - اقتصاد مدیریت
سهم علم اقتصاد از بحرانهای اقتصادی اخیر چقدر است؟
چرا اقتصاددانان قادر به حل این مشکلات اقتصادی نبودهاند؟
بیشتر بخوانید »