- مدیریت فروش و بازاریابی
- سیستمهای اطلاعات مدیریت (MIS)
اهداف راهبردی سیستم های اطلاعاتی در کسب و کار
شرکت ها برای تحقق راهبردهای تجاری در سیستم ها و فناوری های اطلاعاتی سرمایه گذاری می کنند.
بیشتر بخوانید » - اقتصاد مدیریت
توسعه اقتصادی و استراتژی های توسعه
این مقاله، مقاله ای مادر برای علاقه مندان به اقتصاد است تا بتوانند مکاتب توسعه اقتصادی و استراتژی های مربوط…
بیشتر بخوانید » - مدیریت فروش و بازاریابی
تاریخ تبلیغات در جهان
تبلیغات به عنوان یکی از زیرشاخه های بازاریابی، در سالهای پیش به شکلهای دیگری وجود داشته است.
بیشتر بخوانید » - مدیریت فروش و بازاریابی
بانکها و ۱۰ شعار تبلیغاتی برتر سال ۲۰۰۸
لیست بهترین شعارهای تبلیغاتی بانکهای دنیا در سال ۲۰۰۸ را می توانید اینجا بخوانید، شاید این شعارهای تبلیغاتی بانکها ایده…
بیشتر بخوانید » - روشهای تولید و مدیریت تولید
جریان مستمر راهی به تولید ناب
تولید مستمر یکی از مهمترین راه ها برای رسیدن به تولید ناب است.
بیشتر بخوانید » - روشهای تولید و مدیریت تولید
جلوگیری از اتلاف انواع منابع در تولید ناب
افزایش بهره وری یکی از مهمترین اهداف مدیران در صنعت است. بدون شک جلوگیری از اتلاف منابع یکی از مهمترین…
بیشتر بخوانید » - روشهای تولید و مدیریت تولید
- مدیریت فروش و بازاریابی
کاربرد روابط عمومی در بازاریابی
تفاوت های موجود میان روابط عمومی و بازاریابی ممکن است چندان بارز نباشد، ولی با این وجود هر کدام در…
بیشتر بخوانید » - یادداشتهای مدیریتی
نوآوری در ریبوک
شرکت «ریبوک» یک تولیدکننده کفشهای ورزشی، پوشاک و لوازم ورزشی و زیرمجموعه شرکت آدیداس است.
بیشتر بخوانید »