مدیریت فروش و بازاریابی
پایگاه اطلاع رسانی صنعت با تولید و انتشار جدیدترین مقالات حوزه مدیریت فروش و بازاریابی به شما کمک میکند تا در این زمینه همواره به روز باشید و بتوانید در کسب و کار خود عملکرد فروش و بازاریابی موفقی داشته باشید. در این بخش کلیه مقالات و یادداشتهای پایگاه اطلاع رسانی صنعت با موضوع بازاریابی و فروش (Marketing & Sales) منتشر میشود.
-
تثبیت برند و ابتکار کوکاکولا
راههای فراوانی برای تثبیت برند در ذهن مشتریان وجود دارد که با شناخت تکنولوژی های روز و کمی ابتکار میتوان…
بیشتر بخوانید » -
ارتباطات یکپارچه بازاریابی چیست ؟
چگونه می توان فعالینهای مختلف بازاریابی شرکت از قبیل تبلیغات و پیشبرد فروش را با هم هماهنگ ساخت؟ و ارتباطات…
بیشتر بخوانید » -
از ارتباطات بازاریابی(MC) تا ارتباطات یکپارچه بازاریابی (IMC)
ارتباطات بازاریابی (Marketing Communication) عبارت جامعی است که برای توصیف تمام انواع مختلف پیام های برنامه ریزی شده ای که…
بیشتر بخوانید » -
چرا مشتریان خرید می کنند؟ انگیزه های خرید مشتریان چیست؟
به واقع چه انگیزه هایی منجر به خرید و تصمیم به خرید در مشتری می شود؟ آیا تمام مشتریان انگیزه…
بیشتر بخوانید » -
تجزیه و تحلیل پتانسیل بازار با استفاده از آبشار بازار
در صورتی که سازمان شما استراتژی نفوذ در یک بازار جدیدی را انتخاب کرده باشد، می بایست تجزیه و تحلیل…
بیشتر بخوانید » -
-
سنجش سطح تمرکز در صنعت
میزان تمرکز در صنعت و سطح رقابت با توجه به سهم بازار فعالان اصلی صنعت، می تواند شاخص مهمی برای…
بیشتر بخوانید » -
پودر لباسشویی همراه با فرستنده ی GPS، طرحی نوآورانه برای بازاریابی
شرکت Unilever از فرستنده ی GPS به منظوری بازاریابی برای پودر لباسشویی OMO استفاده می کند.
بیشتر بخوانید » -
بازاریابی با بودجه محدود برای کسب و کار کوچک شما
کوچکترین کسب و کارها هم باید بازاریابی کنند؛ اما با بودجه ی محدود کسب و کارهای کوچک چگونه باید این…
بیشتر بخوانید » -
چگونه مشتریان را وادار به خرید کنیم ؟
مارک بابچ از تجربیاتش در نحوه ی وادار کردن مشتریان به خرید می گوید ! مشتریان را وادار به خرید…
بیشتر بخوانید »