مدیریت فروش و بازاریابی

تبلیغات تجاری در ماه رمضان

مناسبتهای فرهنگی و مذهبی معمولاً دست مایه ی خوبی برای استفاده در ایده های تبلیغاتی است. در هر زمان متناسب با آن اتفاق فرهنگی، طراحان تبلیغات عناصر مربوط به آن موضوع را بسیار مورد استفاده قرار دهند. کریسمس در کشورهای مسیحی، نوروز در ایران، Thanks Giving و Halloween در آمریکا و رمضان در کشورهای اسلامی از جمله این مناسبتها هستند. در ادامه نمونه هایی از تبلیغات تجاری با رنگ و بوی ماه رمضان را مشاهده می فرمایید.

ماه رمضان و تبلیغات تجاری

ماه رمضان و تبلیغات تجاری

ماه رمضان و تبلیغات تجاری

ماه رمضان و تبلیغات تجاری

ماه رمضان و تبلیغات تجاری

ماه رمضان و تبلیغات تجاری

ماه رمضان و تبلیغات تجاری

سید حمیدرضا عظیمی

سید حمیدرضا عظیمی، دانش آموخته مهندسی صنایع دانشگاه صنعتی امیرکبیر در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی با گرایش بازاریابی از دانشگاه شهید بهشتی و دکتری مدیریت از دانشگاه علامه طباطبایی که از سال 1382 فعال فضای تجارت الکترونیک بوده و هم اکنون از مدرسین مدیریت بازاریابی و به طور مشخص بازاریابی اینترنتی (Digital Marketing) است. رزومه کامل من را اینجا ببینید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا