یادداشتهای مدیریتی
ضدتبلیغ برای حجاب !

در رسانهها مشخص نشده است که این تبلیغ در کجا منتشر شده است. آیا در سطح شهر بوده است یا در یک شبکهاجتماعی بوده و آیا توسط یک سازمان رسمی منتشر شده است یا خیر ! اما به هر حال، از نظر ما این به شدّت مخاطب خود را منزجر میکند و اثر ترفیعی ندارد و به ایجاد فضای دوقطبی کمک میکند. متاسفانه اندک آشنایی هم با مقوله تبلیغات در این محتوا دیده نمیشود. نیک میدانید که ما هیچگاه در تبلیغ به مخاطبش توهین نمیکنیم ! مثلاً یک لحظه تبلیغات مربوط به اعتیاد، نبستن کمربند و … را به ذهن بیاورید، هرگز به آنها توهین نشده است و تبلیغ تلاش میکند با پذیرش مخاطبش، روشی جدید یا محصولی جدید را به او پیشنهاد دهد. از همین جهت ما این را ضدتبلیغ برای حجاب دانستیم !
عکس ضدتبلیغ برای حجاب با موضوع چشمچرانی
