مدیریت فروش و بازاریابی
تناسب فرهنگی تبلیغات at&t
برقراری ارتباط با مخاطبان بدون شک از اهداف یک تبلیغ است. قطعاً طراحی تبلیغات برای جامعه ی هدف نیازمند شناخت از آن گروه است. شرکت at&t که از شرکتهای پیشرو در بازار خدمات مخابراتی است، در بیش از ۲۰۰ کشور جهان خدمات ارائه می دهد. at&t در کمپینی که در کشورهای مختلف اجرا شده است، با استفاده از فرهنگ و تاریخ هر کشور، پیام تبلیغاتی خود را به مخاطبانش رسانده است. در ادامه تصاویر مربوط به این کمپین تبلیغاتی آمده است.
at&t در هند
at&t در باهاما
at&t در استرالیا
at&t در برزیل
at&t در کانادا
at&t در چین
at&t در مصر
at&t در کاستاریکا
at&t در چین
at&t در انگلیس
at&t در فرانسه
at&t در ژاپن
at&t در مکزیک
at&t در مراکش
at&t در مکزیک
at&t در هلند
at&t در نروژ
at&t در پاراگوئه
at&t در آفریقای جنوبی
at&t در بریتانیا
at&t در ژاپن
at&t در روسیه